مدیرعامل برج میلاد تهران  از تمدید زمان بازدید سرزمین ها تمدن ها خبر داد و تاکید کرد با توجه به سازه های ساخته شده، این تم پارک در قالب فصل دیگری در هفته وحدت و جشن ربیع الاول برپا می شود.

به گزارش همشهری آنلاین، عباس حیدری در گفتگو با همشهری در باره تمدید بازدید شهروندان از تم پارک سرزمین تمدن ها گفت: از ابتدا هم بنا نبود این تم پارک برای مدت ۲۰ روز بنا شود، اکنون فقط فصل اول آن در تاریخ ۲۶ مرداد به پایان رسیده است، اما با توجه به زیر ساختی که برای این تم پارک فراهم شده و دکورهای عظیمی که ساخته شده به تاریخ محدود ۲۶ محدود نیست.

وی با اشاره به این که یک فصل دیگر نیز برای بازدید از این تم پارک در نظر گرفته شده، گفت: همزمان با هفته وحدت و هفته دفاع مقدس در روزهای پایانی ماه شهریور و ابتدای ماه مهر و تا زمانی که وضعیت هوا مناسب باشد، شهروندان می توانند دوباره از این تم پارک بازدید داشته باشند.

حیدری با بیان این که دانش آموزان به صورت گروهی می توانند از این مجموعه بازدید کنند، ‌نیز گفت: بر اساس برنامه ریزی که با آموزش و پرورش شهر تهران داشتیم، مدارس می توانند در طول روز دانش آموزان را برای بازدید از این مجموعه در قالب تورهای مختلف به برج میلاد بیاورند.

منبع: روزنامه همشهری