شهردار منطقه ۲ گفت: مجموعه فرهنگی، ورزشی چندمنظوره محله ستارخان در راستای رسیدگی به درخواست شهروندان به عنوان یکی از طرح‌های توسعه محلی در ضلع شمال شرقی بوستان شاهین احداث می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین- مهدی صالحی با اشاره به کمبود سرانه ورزشی منطقه گفت: مجموعه فرهنگی و ورزشی چند منظوره با زیربنای ۳۵۰۰ مترمربع در دو بخش سالن چند منظوره ورزشی و سرای محله درضلع شمال شرقی بوستان شاهین احداث می شود.

وی با بیان اینکه توسعه و افزایش زیرساخت های ورزشی و فرهنگی متناسب با نیاز محلات یکی از مطالبات شهروندان منطقه است گفت: فضای مذکور درسال های گذشته به شهربازی اختصاص داشت که با توجه به فرسودگی وسایل بازی و همچنین ایجاد مزاحمت به ساکنین،بنا به درخواست شهروندان جمع آوری و به یک فضای بی دفاع شهری تبدیل شده بود.
صالحی ادامه داد: به دنبال درخواست شهروندان محله ستارخان مبنی برتوسعه سرانه ورزشی این محله، و همچنین فرسودگی ساختمان فعلی سرای محله ستارخان، مدیریت شهری منطقه پس از شناسایی ظرفیت های محلی، احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی چند منظوره را درقالب طرح من شهردارم طراحی و پس از ثبت نظرات شهروندان،این پروژه درقالب طرح توسعه محلی اجرا می شود.