تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲

صحنه قتل آی‌نور کوچولو بار دیگر تکرار شد، اما این بار نه در خفا و مخفیانه، بلکه در برابر دادستان، بازپرس ویژه و کارآگاهان پلیس آگاهی الیگودرز.

همشهری‌آنلاین _ فتانه احدی: صحنه قتل آی‌نور کوچولو بار دیگر تکرار شد، اما این بار نه در خفا و مخفیانه، بلکه در برابر دادستان، بازپرس ویژه و کارآگاهان پلیس آگاهی الیگودرز. صبح دیروز ۲۸ مرداد در روستای ده‌سفید، زن همسایه‌ که با انگیزه سرقت طلاهای دختربچه ۲ ساله او را به قتل رسانده بود به محل حادثه منتقل شد تا صحنه جنایت را بازسازی کند.

حدود ساعت ۶صبح دیروز در حالی که بسیاری از مردم روستای ده‌سفید از توابع شهرستان الیگودرز در خواب بودند، خودروهای پلیس و بازسازی صحنه جرم وارد روستا شدند تا صحنه قتلی که از چند روز پیش نه تنها اهالی ده‌سفید که بسیاری از مردم کشور را شوکه کرده بود، بازسازی شود.

عامل اصلی این جنایت هولناک زنی میانسال است که همراه خانواده‌اش در همسایگی خانه پدری آی‌نور زندگی می‌کرد.

در میان معدود افرادی که در آن موقع صبح برای دیدن بازسازی صحنه قتل آمده بودند، پدر آی‌نور هم حضور داشت.

او به همشهری می‌گوید: صبح دیروز زن همسایه و عروسش به خانه‌شان، جایی که دخترم را در آنجا به قتل رسانده بودند منتقل شدند تا توضیح دهند که چطور آی‌نور را کشته و بعد جسدش را به چاه فاضلابی که وسط حیاط‌شان بود انداخته‌اند.

او ادامه می‌دهد: من نمی‌توانستم این صحنه را ببینم. هنوز هم نمی‌دانم که همسایه‌ ما که وضعیت مالی بدی هم ننداشتند، دخترم را به قتل رسانده‌اند.

پدر آی نور می‌گوید: همسایه‌ ما مردی است کشاورز و دامدار. او ۴ پسر دارد که یکی از آنها با اینکه ازدواج کرده، با آنها زندگی می‌کند.
من آنها را از کودکی می‌شناسم. دستشان به دهنشان می‌رسد و نیازی به طلاهای دخترم نداشتند. دوست دارم که با آنها صحبت کنم و از آنها بپرسم که به چه دلیل این بلا را سر ما آوردند. برای همین تمام مدتی که زن همسایه و عروسش در حال توضیح دادن نحوه قتل دخترم و انداختن جسدش به چاه بودند، طاقت شنیدن نداشتم و جلو نرفتم.

وقتی آی‌نور گم شد

پدر آی‌نور در ادامه می‌گوید:‌ ۱۸ مرداد که دخترم گم شد، خانواده همسایه پا به پای ما دنبال او می‌گشتند. غافل از اینکه همان روز، زن همسایه دخترم را به قتل رسانده تا به گفته خودش، طلاهای او را سرقت کند. بعد هم دو روز جسد آی‌نور را در انبار کاه مخفی کرده و در نهایت به داخل چاه فاضلاب وسط حیاط‌شان انداخته است.

ظاهرا عروسش هم در مخفی کردن جسد دخترم همدست او بوده و به همین دلیل بازداشت شده است. حالا هم تنها درخواست من، مجازات عاملان قتل دخترم است.

متهمان تازه

روز گذشته، پس از بازسازی صحنه قتل آی‌نور کوچولو، دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز جزئیات تازه‌ای از این پرونده مطرح کرد و گفت: پس از گم شدن آی‌نور عملیات جست‌وجو با حضور نیروهای هلال‌احمر، انتظامی، بسیج و مردم محلی آغاز شد تا اینکه پس از ۶ روز، ظهر ۲۳ مرداد پیکر آی‌نور در چاه فاضلاب خانه همسایه پیدا شد.

جعفر گودرزی ادامه داد:زن همسایه که قاتل اصلی است و عروسش پس از انتقال به محل جرم، اظهاراتی مطرح کردند که با هم تناقض دارد و ما در حال بررسی تکمیلی ابعاد این پرونده هستیم.
وی گفت: زن قاتل در بازجویی‌های اولیه به انتقال پیکر آی‌نور پس از خفه‌کردن به داخل چاه فاضلاب با یک فرغون اقرار کرده‌است و علاوه بر عروسش، دو پسر خانواده قاتل نیز در بازجویی‌های جدید هم‌اکنون در مظان اتهام هستند و در بازجویی‌های جدید به تمام خانواده همسایه آی‌نور مشکوک شده‌ایم که تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین