به گزارش همشهری آنلاین، سعید شریفزاده رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست با اشاره به اینکه سرویس «پستیافته» برای سومین سال متوالی در ایام برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی به زائران خدمات ارائه میدهد، افزود: پایگاههای پستی با استقرار در موکبهای منتخب در مسیر راهپیمایی و کنسولگریهای ایران در شهرهای نجف و کربلا آماده خدمترسانی است.
به گفته وی، در صورتی که زائران در طول مسیر پیادهروی مدارک هویتی، گوشی تلفن همراه، کولهپشتی و... را پیدا کنند، میتوانند به موکبهای مشخصشده تحویل دهند.
عضو هیأتمدیره افزود: این سامانه به صورت بسیار ساده طراحی شده است و به بهترین شیوه استعلام مدارک پیدا شده را در اختیار متقاضیان قرار میدهد.
شریفزاده گفت: زائران میتوانند برای استفاده از این سامانه به درگاه اینترنتی www.postyafteh.ir مراجعه کرده و با انتخاب گزینه «زائرپست» و ثبت اطلاعات هویتی، مدارک گمشده خود را جستجو کنند.
رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست افزود: امسال برای نخستین بار این سامانه به کمک سازمان حج و زیارت آمد تا بتواند افراد گمشده در طول مسیر را نیز شناسایی کند.
«پُستیافته» یکی از سرویسهای شرکت ملی پست است که با هدف بازگرداندن مدارک، اشیا و اسناد یافتشده از سوی مردم به صاحبان آنها راهاندازی شده است. این سرویس در راهپیمایی اربعین امسال با عنوان «زائرپست» به زائران حسینی خدمات ارائه میکند.