تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹

این روزها که گرمای هوا به اوج رسیده، هیچ تفریحی به اندازه آبتنی و شناکردن در استخرهای پوشیده و روباز که در نقاط مختلف شهر پراکنده‌اند، نمی‌چسبد. استخر مجموعه ورزشی توحید در غرب تهران یکی از استخرهای زیرمجموعه شهرداری است که امکانات متعددی برای شما فراهم کرده است.

همشهری: مجموعه ورزشی توحید در غرب تهران از معدود مجموعه‌های ورزشی است که ۲ استخر، سونا و جکوزی جداگانه برای خانم‌ها و آقایان دارد و هر روز از ساعت ۷ ونیم تا ۱۰ شب پذیرای بانوان و آقایان است.

نگران جای پارک نباشید

استخر ۲ بخش کم‌عمق و عمیق دارد که بخش کم‌عمق آن مناسب خردسالان نیست، پس بهتر است قبل از وارد شدن به استخر فرزند خردسال‌تان را به اتاق بازی مجموعه بسپارید. این مجموعه به‌دلیل وجود استخر دوقلو و سالن‌های ورزشی متعدد ازجمله مجموعه‌های شلوغ غرب تهران است که در یکی از نقاط پرتردد شهر جای گرفته و به همین دلیل هم در اغلب ساعات جای پارک در خیابان‌های اطراف پیدا نمی‌شود؛ اما نگران نباشید چون در ضلع شرقی مجموعه ورزشی، پارکینگ عمومی بزرگی قرار دارد.

نشانی: ستارخان، روبه‌روی برق آلستوم، خیابان صحرایی، خیابان دستبند غربی

چطور برویم: از بزرگراه‌های شهید همت و حکیم وارد مسیر جنوبی بزرگراه‌های شیخ‌فضل‌الله نوری و یادگار امام شده و سپس در خروجی خیابان ستارخان برانید.

امکانات: استخر و سونای خشک و بخار

مناسب برای: بزرگسالان و کودکان بالای ۶ سال

هزینه: هر سانس ۸۴ هزار تومان

منبع: روزنامه همشهری