تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸

برای آن دسته از افرادی که دوست دارند لذت شنا را زیر آسمان آبی شهر تجربه کنند، استخرهای روزباز بهترین گزینه است.  

همشهری: استخر شهربانو در بوستان ولایت جزو معدود استخرهای روباز و چهارفصل ویژه بانوان است که با محیط پاکیزه و آب زلال و شفاف، امکانات شنای تفریحی و آموزشی، آب‌درمانی تخصصی را نیز برای علاقه‌مندان فراهم کرده است.

ماساژ درمانی و آب‌درمانی

بلیت استخر برای سانس ۲ ساعته، ۱۲۰ هزار تومان و هزینه استفاده از تراس آفتاب ۱۶۰ هزار تومان است. این استخر ویژه بانوان است و مادران می‌توانند همراه فرزندان دختر بالای ۳ سال از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند؛ البته باید برای فرزندشان بلیت جداگانه تهیه کنند. استخر هر روز از ساعت ۸ تا ۱۹ و روزهای جمعه از ساعت ۸ تا ۱۷ فعال است. چنانچه قصد استفاده از تراس آفتاب را دارید، بهتر است زیرانداز و دمپایی مخصوص به همراه داشته باشید. ماساژدرمانی و آب‌درمانی زیر نظر مربیان ورزشی هم ازجمله خدمات ویژه استخر شهربانو است که برای استفاده از این خدمات باید از قبل هماهنگ و هزینه جداگانه پرداخت کنید.

با مترو بروید

استخر شهربانو، یک مرکز چهارفصل است؛ یعنی نه‌تنها در روزهای داغ تابستان، بلکه در فصل زمستان هم دایر است و خدمات ارائه می‌دهد. وجود تونل گرمایشی‌ای که داخل استخر نصب شده، باعث گرم‌شدن آب و محیط استخر در فصول سرد می‌گردد و همچنین باعث می‌شود این استخر در زمستان هم پرطرفدار باشد. یادتان باشد استخر و مجموعه شهربانو پارکینگ ندارد و چون مجموعه بین بزرگراه‌ها محصور است، جای پارک به سختی پیدا می‌شود؛ پس بهتر است بی‌خیال ماشین شخصی شوید و برای رفتن به این مجموعه از مترو استفاده کنید؛ ایستگاه متروی زمزم درست در کنار مجموعه شهربانو قرار دارد.

نشانی: نازی‌آباد، خیابان نیک‌نام‌شمالی، خیابان شرفی، جنب شرکت آب و فاضلاب، بوستان شهربانو

امکانات: تراس آفتاب، کافه، فروشگاه تجهیزات شنا

منبع: روزنامه همشهری