شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه این محدوده غربی شهر تهران از بیشترین سرانه فضای سبز شهر تهران برخوردار است؛ گفت: بیش از ۹۰ بوستان محلی و منطقه ای در این محدوده غربی تهران وجود دارد؛ که توسعه سه بوستان جنگلی این منطقه در سال جاری در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود نصرتی اظهارداشت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته توسعه سه بوستان جنگلی وردآورد، جوانمردان و لتمال کن در قالب پروژه های غیر مستمر تعریف شده است که اعتبارات مناسبی برای این پروژه در سال جاری در نظرگرفته شده است.
وی افزود: بوستان جنگلی وردآورد در قالب توسعه و بازپیرایی فضای سبز، نصب آلاچیق، تامین کیوسک نگهبانی، تهیه وسایل ورزشی، نصب المان ها شامل نیمکت، مخزن پسماند، تابلوهای راهنما، تابلو بوستان و تابلوهای هشدار دهنده، تعمیر و بازسازی سنگفرش معابر و درپوش دیواره ها از جمله اقدامات در این بوستان است.
نصرتی به اقدامات در نظر گرفته شده در پروژه توسعه بوستان جوانمردان اشاره کرد، گفت: بازپیرایی فضای سبز، تعمیر و ترمیم شبکه روشنایی، تامین آلاچیق، نصب کیوسک، فراهم شدن وسایل ورزشی و تامین و نصب سایر المان های مورد نیاز در این بوستان صورت می گیرد.
شهردار منطقه ۲۲ عنوان کرد: بوستان جنگلی لتمال کن از جمله بوستان ها تازه تاسیس شهر تهران است که برای توسعه این بوستان اقداماتی شامل احداث پیاده راه سلامتی، نصب آلاچیق، تامین کیوسک نگهبانی، وسایل ورزشی و سایر المان ها از جمله نیمکت، مخزن پسماند، تابلوهای راهنما، تابلو بوستان، تابلو هشدار دهنده، احداث مخازن بتنی توسعه و بازسازی شبکه روشنایی به اجرا در خواهد آمد.