رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران به همراه معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه‌های عمرانی «احداث تقاطع بزرگراه‌های نواب_تندگویان» و «امتداد غربی بزرگراه یادگار امام (ره)» بازدید کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران با همراهی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و مدیران کل حوزه معاونت فنی و عمرانی، دوشنبه ۲۹ مردادماه ۱۴۰۳، از کلان‌پروژه‌های «احداث تقاطع بزرگراه‌های نواب تندگویان» و «امتداد غربی بزرگراه یادگار امام (ره)»، بازدید کردند.

در جریان بررسی وضعیت پروژه‌های مذکور و بازدیدهای اخیر، حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به انجام فعالیت گسترده در پروژه بزرگراه یادگار امام (ره) و گره‌گشایی احداث تقاطع بزرگراه‌های شهیدان نواب تندگویان از ترافیک میدان بهمن اشاره کرد. مواجهه با معارضین متعدد زیرسطحی و تلاش برای حفظ این تاسیسات و فضای سبز پیرامونی پروژه‌ها به عنوان سرمایه ملی، از دیگر نکات مورد اشاره معاون شهردار تهران بود.

همچنین رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران ضمن تقدیر از فعالیت گسترده در تمامی جبهه‌های کاری پروژه بزرگراه یادگار امام (ره)، بر اهمیت تکمیل کریدور شمالی جنوبی در غرب تهران تأکید کرد.

تشکری هاشمی همچنین به اهمیت بهره‌برداری از فازهای باقی‌مانده پروژه احداث تقاطع بزرگراه‌های نواب تندگویان در کوتاه‌ترین زمان ممکن اشاره کرد و از پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران بابت احداث این پروژه و نیز مردم تهران بابت همراهی تا اتمام پروژه قدردانی کرد.

گفتنی است، صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران نیز در بخشی از بازدید اخیر گزارشی درباره آخرین وضعیت عملیات اجرایی در هر دو پروژه مذکور ارائه و عنوان کرد: توسعه اقدامات اجرایی در تمام نواحی در دسترس پروژه امتداد غربی بزرگراه یادگار امام (ره) در دستور کار است و دسترسی از غرب بزرگراه فتح به شمال بزرگراه آیت‌الله سعیدی کمتر از سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: خبرگزاری شهر