خیابان ولیعصر یکی از طولانی‌ترین خیابان‌های تهران است که از میدان راه‌آهن آغاز شده و تا میدان تجریش ادامه دارد.

بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند که با رزرو هتل در این خیابان خاطره‌انگیز، ضمن اقامت در یکی از بهترین نقاط پایتخت، دسترسی خوبی به مراکز اداری و امکانات توریستی شهر داشته باشند.

خوشبختانه بسیاری از هتل های تهران که شما با بودجه‌های مختلف می‌توانید آن‌ها را رزرو کنید، در خیابان ولیعصر واقع شده‌اند. اگر قصد دارید به تهران بروید و به‌دنبال فهرستی از هتل های خیابان ولیعصر تهران هستید، تا پایان همراه ما باشید.

آشنایی با خیابان ولیعصر

خیابان ولیعصر با طول 18 کیلومتر، به‌عنوان طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه شناخته می‌شود که دو طرف آن با درختان چنار درخت‌کاری شده است. این خیابان بین سال‌های 1300 تا 1311 به بهره‌برداری رسیده و از آن زمان تا کنون میعادگاه عشاق و دورهمی‌های دوستانه برای پیاده‌روی‌های طولانی است. در اطراف خیابان ولیعصر جاذبه‌های تفریحی متعددی مانند پارک، سینما، کافه و سایر مراکز مهم شهری و اداری وجود دارد که حین بازدید می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

هتل های 5 ستاره نزدیک میدان ولیعصر تهران

هتل‌های 5 ستاره با فراهم کردن امکانات ریز و درشت، اقامتی راحت و لاکچری را به شما هدیه می‌دهند. هتل های خیابان ولیعصر نیز ضمن ارائه خدمات عالی، دسترسی خوبی به جاهای دیدنی شهر دارند؛ پس اگر راحتی برایتان اولویت بیشتری نسبت به هزینه دارد، هتل‌های 5 ستاره این خیابان گزینه خوبی برایتان هستند.

1- هتل استقلال تهران

هتل بین‌المللی پارسیان استقلال، هتلی 5 ستاره در تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر است. این هتل از دو برج غربی و شرقی تشکیل شده که به ترتیب در سال‌های 1341 و 1351 افتتاح شده‌اند.

هتل استقلال تهران، هتلی لوکس و لاکچری با 552 واحد اقامتی است که با به‌کارگیری نیروهای جوان و مجرب و ارائه خدمات مناسب توانسته رضایت مهمانان را جلب کند. این هتل گل سرسبد هتل های ولیعصر تهران است و امکانات فوق‌العاده‌ای دارد.

چندین سالن همایش و اجتماعات، رستوران‌های شیک با انواع غذاهای بین‌المللی، امکانات ورزشی و تفریحی تنها تعدادی از امکانات هتل پارسیان تهران ولیعصر است. همچنین این هتل میزبانی شایسته برای شخصیت‌های برجسته ایرانی و خارجی است و به همین دلیل پیوسته در راستای بهبود نکات قوت و رفع نواقص هتل گام برمی‌دارد.

فاصله هتل استقلال تا تله‌کابین توچال، کاخ سعدآباد و پارک ملت 10 دقیقه است. همچنین این هتل ولیعصر تهران تا فرودگاه امام 50 دقیقه، تا فرودگاه مهرآباد 20 دقیقه و تا راه‌آهن 25 دقیقه فاصله دارد.

2- هتل هما تهران

هتل هما یکی از بهترین هتل های تهران است که در میدان ولیعصر واقع در خیابان شهید خدامی است. این هتل مجلل دارای ساختمانی 16 طبقه با 177 واحد اقامتی در اندازه‌های مختلف است.

قرارگیری هتل 5 ستاره هما در مرکز شهر، رفتار حرفه‌ای کارکنان، فضایی آرام و امکانات تمام و کمال برخی از مزایای اقامت در این هتل ولیعصر تهران است. از امکانات این هتل در ولیعصر تهران می‌توان به مجموعه آبی، زمین تنیس، رستوران و کافی‌شاپ، فضای سبز، سالن کنفرانس و باشگاه ورزشی اشاره کرد.

هتل هما به‌منظور رفاه مهمانان خود که برای انجام امور خاص به پایتخت می‌آیند، امکان رزرو هتل برای کمتر از یک روز را نیز فراهم کرده است. به این معنی که افراد می‌توانند بین 8 صبح تا 8 شب هر چند ساعتی که خواستند طبق قوانین هتل مهمان هتل هما تهران شوند.

هتل های 4 ستاره خیابان ولیعصر تهران

هتل‌های 4 ستاره واقع در خیابان ولیعصر از دیگر اقامتگاه‌های لوکس این منطقه هستند. این هتل‌ها هم از امکانات خوبی برخوردارند و هم نسبت به هتل‌های 5 ستاره قیمت مناسب‌تری دارند.

1- هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران هتلی 12 طبقه با 205 واحد اقامتی که از سال 1353 تا به امروز توانسته رضایت مهمانان را جلب کند. این هتل در خیابان ولیعصر تهران، نبش خیابان مطهری واقع شده و دسترسی آسانی به مراکز مهم شهری دارد.

هتل 4 ستاره بزرگ تهران از حداکثر امکانات رفاهی برخوردار است تا مهمانان در طی اقامت خود کمبودی احساس نکنند. سالن کنفرانس، پارکینگ و اینترنت رایگان، رستوران و کافی‌شاپ تعدادی از امکانات این هتل است.

2- هتل رامتین تهران

هتل 4 ستاره رامتین یکی از بهترین هتل های خیابان ولیعصر واقع در بالاتر از خیابان شهید مطهری است. این هتل مجلل در سال 1352 افتتاح و در سال 1390 بازسازی شده است.

هتل رامتین ساختمانی 5 طبقه با 55 واحد اقامتی دارد که هر کدام فضایی لوکس و دل‌انگیز برای اقامتی راحت دارند. از امکانات این هتل در خیابان ولیعصر می‌توان به سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، فروشگاه و غرفه و پارکینگ و اینترنت رایگان اشاره کرد.

3- هتل آرامیس تهران

آرامیس از دیگر هتل‌های 4 ستاره خیابان ولیعصر واقع در نبش کوچه دانش کیان است. این هتل میدان ولیعصر در سال 1396 افتتاح شده و دارای 9 طبقه و 133 واحد اقامتی است. از نقاط مثبت هتل آرامیس می‌توان به نظافت و تمیزی، برخورد صمیمانه پرسنل، امکانات قابل‌قبول و دسترسی خوب به مراکز شهری اشاره کرد.

4- هتل سیمرغ تهران

هتل سیمرغ هتلی لوکس در خیابان ولیعصر، پایین‌تر از پارک ساعی و نبش کوچه دلبسته است. این هتل در سال 1379 تاسیس شده و دارای 93 واحد اقامتی است. هتل سیمرغ با الهام از معماری ایران باستان و مدرنیته ساخته شده و اتاق‌هایی با سبک‌های مختلف برای سلایق متفاوت دارد.

هتل سه ستاره تهران ولیعصر

از دیگر گزینه‌های موجود برای اقامت در پایتخت، هتل‌های سه ستاره خیابان ولیعصر است. برخی از این هتل‌ها عبارتند از:

1- هتل ایران تهران: معروف‌ترین هتل سه ستاره تهران ولیعصر را می‌توان هتل ایران دانست که در سال 1354 افتتاح شده است. این هتل دارای ساختمانی 6 طبقه با 40 واحد اقامتی است و امکانات خوبی به مهمانان ارائه می‌دهد.

2- هتل دیاموند تهران: دیاموند هتلی سه ستاره در بهترین نقطه پایتخت با 6 طبقه و 60 واحد اقامتی است که فعالیت خود را در سال 1393 آغاز کرده است. این هتل در سال 1401 بازسازی شده و از امکاناتی مدرن برخوردار است.

3- هتل نیلو تهران: هتل نیلو در سال 1384 در خیابان ولیعصر افتتاح شده و دارای ساختمانی زیبا با معماری تلفیقی مدرن و سنتی است. این هتل، 5 طبقه و 65 واحد اقامتی با امکاناتی قابل‌قبول دارد.

4- هتل ساینا تهران: هتل سه ستاره ساینا در سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل 30 واحد اقامتی دارد و اقامتی راحت را به مهمانان هدیه می‌دهد.

5- هتل جهان تهران: هتل جهان از قدیمی‌ترین هتل های خیابان ولیعصر است که در سال 1335 به بهره‌برداری رسیده است. این هتل در سال 1395 بازسازی شده و دارای 6 طبقه و 30 واحد اقامتی است.

هتل دو ستاره تهران ولیعصر

با رزرو هتل دو ستاره در خیابان ولیعصر، شما نه‌تنها جایی امن و ارزان برای اقامت دارید؛ بلکه دسترسی خوبی نیز به جاهای دیدنی تهران دارید. هتل آپارتمان جم ازجمله هتل‌های 2 ستاره خیابان ولیعصر است که ساختمانی 5 طبقه با 20 واحد اقامتی دارد. این هتل فضایی راحت و قیمتی مناسب دارد.

هتل ارزان تهران میدان ولیعصر

به دنبال هتل ارزان تهران میدان ولیعصر هستید تا اقامتی اقتصادی در پایتخت داشته باشید؟ شما می‌توانید هم با رزرو مهمانسرا خیابان ولیعصر تهران هزینه‌های خود را کاهش دهید و هم در هتل‌های ارزان بمانید. چند هتل ارزان در نزدیکی میدان ولیعصر عبارتند از:

  • هتل آراد تهران
  • هتل آپارتمان ونک تهران
  • هتل آپارتمان پردیس تهران
  • مهمانپذیر کشاورز تهران

قیمت هتل در خیابان ولیعصر تهران

قیمت هتل در خیابان ولیعصر تهران به فاکتورهای مهمی از جمله نوع و امتیاز هتل، اندازه و ظرفیت واحد اقامتی و امکانات آن بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت شما می‌توانید سری به وب‌سایت ایران هتل آنلاین بزنید و از طریق این سایت معتبر بهترین هتل خیابان ولیعصر تهران را برای خود رزرو کنید.