رئیس جمهور گفت: هیچ یک از وزرای پیشنهادی بدون مشورت با سطوح عالی کشور به مجلس معرفی نشده‌اند و هماهنگونه که دولت به شعار وفاق ملی عمل کرد، اکنون از مجلس و نمایندگان نیز انتظار می‌رود پایبندی به وفاق را در عمل نشان دهند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور شامگاه دوشنبه در دیدار با جمعی از نمایندگان جدید الورود مجلس دوازدهم، با بیان اینکه دولت چهاردهم در مواجه با مشکلات کشور به دنبال یافتن مقصر نیست، بلکه برای رفع مشکلات و چالش‌های مبتلابه کشور با تمام توان تلاش خواهد کرد، اظهار داشت: قدم اول در مسیری که ما برای دولت ترسیم کرده‌ایم، جلب رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع در همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت اجرای سند چشم‌انداز کشور به عنوان یکی از اولویت‌های دولت در مسیر پیشرفت کشور تصریح کرد: این سند به لحاظ علمی، از جمله اسناد قابل دفاع و ارزشمندی است که اجرای آن نیازمند بهره‌گیری از توان مدیران کاردان، کارشناس و با تجربه است و امیدواریم با کمک نمایندگان محترم و رای اعتماد به همه وزرای کابینه بتوانیم این هدف را محقق کنیم.
رئیس‌جمهور پرهیز از اختلافات داخلی و ایجاد وحدت و همگرایی در کشور را رمز موفقیت و غلبه بر مشکلات عنوان کرد و گفت: یقین بدانید اگر صادقانه، با همدلی و به دور از اختلاف و رویکردهای حذفی به میدان بیاییم و برای خدمت به کشور و مردم تلاش کنیم، خدای متعال هم به ما کمک خواهد کرد.

پزشکیان با بیان اینکه هر فردی با هر نوع گرایش فکری و سلیقه‌ای برای تامین رضایت مردم تلاش کرد به کشور و نظام و انقلاب خدمت کرده، تصریح کرد: امروز مهمترین دغدغه دولت کاستن از فاصله مردم و حاکمیت و تامین رضایت مردم است و برای هر فرد هم‌فکر و هم‌عقیده با ما در این مسیر، میدان خدمت باز است.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت تعامل مجلس با دولت در تسریع خدمت‌رسانی به مردم افزود: هیچ یک از وزرای پیشنهادی بدون مشورت با سطوح عالی کشور به مجلس معرفی نشده‌اند و هماهنگونه که دولت به شعار وفاق ملی عمل کرد، اکنون از مجلس و نمایندگان نیز انتظار می‌رود پایبندی به وفاق را در عمل نشان دهند.

منبع: تسنیم