خبرگزاری‌های خارجی پوشش رسانه‌ای گسترده‌ای از مصاحبه سخنگوی سپاه با صداوسیما در خصوص پاسخ ایران به عملیات ترور ۱۰ مرداد اسرائیل در تهران داشتند.

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: علی‌محمد نائینی سخنگوی سپاه گفته پاسخ ایران به عملیات ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران ممکن است زمان‌بر و طولانی باشد. طرح این اظهارات بازتاب‌های به‌نسبت گسترده‌ای در خبرگزاری‌های خارجی داشت که طی ۲۰ روز گذشته درباره نحوه پاسخ ایران گزارش‌های متعددی منتشر کرده بودند.

خبرگزاری رویترز انگلیس نوشت: سخنگوی سپاه گفت که انتظار برای تلافی ایران علیه اسرائیل ممکن است طولانی باشد.

خبرگزاری بلومبرگ آمریکا هم نوشت: ایران گفت که پاسخش به قتل یکی از رهبران حماس در تهران ممکن است طولانی باشد و این نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی در انتقام‌جویی مورد انتظار که ترس از جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه را برانگیخته است، عجله نخواهد کرد. علی‌محمد نائینی سخنگوی سپاه گفت: زمان به نفع ماست و ممکن است دوره انتظار برای این پاسخ طولانی شود.

پایگاه خبری اورشلیم‌پست اسرائیل هم نوشت: سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که انتقام‌جویی ایران از اسرائیل در «زمان مناسب» انجام خواهد شد. دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای گفت: ایران در زمان و مکان مناسب به اسرائیل پاسخ خواهد داد. فدوی افزود: اسرائیل با ترور هنیه، رهبر سابق حماس که در تهران شهید شد، جنایت بزرگی مرتکب شد و به شدت بیشتر از دفعه قبل مجازات خواهد شد.

خبرگزاری شینهوای چین هم به نقل از سخنگوی سپاه تیتر زد که انتقام ایران در قتل هنیه زمان می‌برد. علی محمد نائینی، سخنگوی سپاه پاسداران، روز سه‌شنبه گفت، زمان انتظار برای انتقام‌جویی از سوی ایران برای ترور اسماعیل هنیه، رهبر حماس، می‌تواند طولانی باشد.

خبرگزاری العربیه عربستان هم در پوشش این خبر گزارش داد: ایران می‌گوید انتقام از اسرائیل برای قتل هنیه ممکن است زمان ببرد. سخنگوی سپاه روز سه‌شنبه گفت که انتقام‌جویی وعده داده شده ایران علیه اسرائیل برای قتل اسماعیل هنیه رهبر حماس در تهران در ماه گذشته ممکن است زمان‌بر باشد. علی‌محمد نائینی گفت: زمان به نفع ماست و ممکن است دوره انتظار طولانی باشد.