قیمت خودرو امروز روند مشخصی نداشته و افت‌وخیزهایی را که در طول هفته تجربه کرده امروز نیز ادامه داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز چهارشنبه‌ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ روند یکسانی ندارد و هر دو بازار خودروهای داخلی و مونتاژی، افت و خیزهایی را تجربه کردند. در این میان، یکی از محصولات مونتاژی بازار ۸۰ میلیون تومان ارزان شده است!

با ادامه نوسانی شدن نرخ دلار و به تبعیت از آن تمامی محصولات داخلی و مونتاژی با فراز و فرود همراه شدند اما افت و خیز تعدادی از محصولات متوقف شده و به اغما رفته‌ است. با وجود این، کی‌ام‌سی T۹ در دسته خودروهای مونتاژی ۸۰ میلیون تومان کاهش داشته و به قیمت دو میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در اغلب محصولات دستخوش نوسان شد.

کوییک اتوماتیک یکی از اقتصادی‌ترین محصولات دنده‌ اتومات بازار داخلی است که روند قیمتی آن در هم شکسته و امروز سه میلیون تومان افت قیمت دارد و با ۵۴۷ میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک دنده‌ای S هاچ‌بک اقتصادی شرکت سایپا به شمار می‌رود که از آغاز امروز، دو میلیون تومان گران شده و با نرخ ۴۰۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دنا پلاس (۶ سرعته) یکی از محصولات پرقدرت بازار داخلی است که از صبح امروز پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران‌تر شده و به کانال ۷۸۸ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما گران‌ترین خودرو داخلی بازار محسوب می‌شود و از صبح امروز با رشد ۱۲ میلیون تومانی به نرخ ۹۹۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی در اغلب محصولات دستخوش نوسان شد.

جک J۴ آپشنال ارزان‌ترین خودرو مونتاژی کرمان‌موتور است که روند نوسانی داشته و از ابتدای امروز شش میلیون تومان رشد قیمت دارد و با ۷۸۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

لونا برقی GRE کراس‌اوور مونتاژی ایران‌خودرو به شمار می‌رود این خودروی تماماً برقی از صبح امروز ۴۰ میلیون تومان افت قیمت داشته و با نرخ یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

هونگچی E-QM۵ با ادامه روند نزولی خود امروز ۷۰ میلیون تومان دیگر ارزان شده و به نرخ دو میلیارد و ۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.