مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از ارائه خدمات رفاهی ویژه به تاکسیرانان به‌صورت یکپارچه و هوشمند بدون نیاز به مراجعه حضوری خبر داد.

همشهری آنلاین- شادی مالکی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از ارائه خدمات رفاهی ویژه به تاکسیرانان به‌صورت یکپارچه و هوشمند بدون نیاز به مراجعه حضوری خبر داد و با اشاره خدمات متنوع رفاهی به خانواده بزرگ تاکسیرانی، گفت: سازمان تاکسیرانی در راستای رفاه حال تاکسیرانان، تمرکززدایی ارائه خدمات از سازمان تاکسیرانی را با انتقال آن به دفاتر تاکسیرانی سطح شهر در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: بنابراین از امروز با رویکرد تسهیل و تسریع امور، تمامی خدمات اداری تاکسیرانان از طریق تمامی دفاتر تاکسیرانی معتبر سطح شهر تهران ارائه می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تاکید کرد: همچنین تمامی خدمات رفاهی نیز به صورت غیرحضوری از طریق سامانه سازمان تاکسیرانی قابل بهره‌برداری است.

به گفته مالکی، این مهم با همکاری سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرداری تهران و مشارکت سازمان تاکسیرانی در راستای ارائه خدمات شایسته به تاکسیرانان خدوم و زحمتکش شهر تهران صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس تاکسیرانان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان در بخش باشگاه رفاه تاکسیرانان به نشانی https://taxi.tehran.ir از خدمات رفاهی درنظر گرفته شده بهره‌مند شوند.