وزیر جهاد کشاورزی درباره اخراج دقیقه نودی ۳ مسئول ارشد وزارت جهاد، گفته است: این احکام همچنان پابرجاست، رئیس‌دفتر معاون‌اول رئیس‌جمهور نامه‌ای زد که احکام اخراج را باید بنده ابطال کنم، اما احکام لغو نشد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، وزیر جهاد کشاورزی محمدعلی نیکبخت گفت: احکام اخراج سه مسئول ارشد وزارت جهاد کشاورزی همچنان پابرجاست.

وی افزود: رئیس دفتر معاون اول رئیس‌جمهور نامه‌ای زد که احکام اخراج را باید بنده ابطال کنم، اما با توجه به دلایلی که داشتیم هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و احکام لغو نشد.

پس از آنکه هفته گذشته وزیر جهاد کشاورزی محمدعلی نیکبخت سه مسئول ارشد وزارت جهاد کشاورزی دولت سیزدهم را برکنار کرد در رسانه‌ها و فضای مجازی اعلام شد که معاون اول رئیس جمهور به موضوع ورود کرده و مدیران برکنار شده به سر کار خود برگشته‌اند.

نیکبخت در احکام جداگانه‌ای مدیرعامل جهاد استقلال شرکت پشتیبانی‌ امور دام کشور و سرپرست سازمان تعاون روستایی را برکنار کرده بود این در حالی است که محمد مخبر، سرپرست وقت رئیس جمهور دولت سیزدهم، در تاریخ ۱۲ خرداد سال ۱۴۰۳ به همه دستگاه های اجرایی اعلام کرده بود که تا زمان استقرار دولت چهاردهم جابه‌جایی نیروی انسانی نداشته باشند.

نیکبخت در برنامه صف اول گفت که هر تغییری که انجام شده به خاطر سفره مردم است از نظر ما سفره مردم شوخی بردار نیست و تغییر در ثانیه اول یا آخر فرقی نمی کند.