فرزانه صادق، سید عباس صالحی و سید عباس عراقچی ۳ وزیری بودند که مسعود پزشکیان رئیس جمهروی در سخنرانی خود از تایید آنها از سوی رهبر انقلاب سخن گفت.

به گزارش همشهری‌آنلاین، مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در دفاع از وزرای پیشنهادی دولت افزود: در این برهه از تاریخ، بیش از هر چیز به وحدت و انسجام نیاز داریم، گر صید عدم شوی زخود رسته شوی، گر در صفت خویش روی بسته شوی، می دان که وجود تو حجاب ره تست، با خود منشین که هر زمان خسته شوی.

دفاع آخر پزشکیان ؛ اولین وزیری که آقا تایید کردند که بود؟ | خانم صادق را خود رهبر انقلاب گفتند که باشد | چرا وادارم می‌کنید چیزهایی که نباید را بگویم

پزشکیان در سخنان خود در دفاع از وزرایش، روایت جالبی از ابراز نظر رهبر انقلاب درباره ۳ تن از وزرا بیان کرد.

وی درباره سید عباس عراقچی گفت: دکتر عراقچی، اولین کسی بود که آقا تائید کردند حتی قبل از اینکه اسامی وزرا را اعلام کنیم.

رئیس جمهور ادامه داد: وزیر ارشاد { سید عباس صالحی} که نمی‌آمد، آقا به او دستور داده و آمده، من نمی‌خواهم این حرف‌ها را بزنم، چرا مرا وادار می‌کنید این حرف‌ها را بگویم، ایشان را صدا کردم، آمد، صحبت کردیم، چند بار گفت نه و رفت، رفتم خدمت آقا گفتم، این لیست است و این افراد در لیست هستند و گفتم او نیامد، همانجا تلفن را گرفت و گفت به ایشان بگویید که بیاید.

وی تصریح کرد: من نمی‌خواهم جزئیات را بگویم، من می‌خواهم بگویم هماهنگ شده‌ایم و به اینجا آمده‌ایم، شما از ما بپذیرید.

خانم صادق را خود آقا گفتند که باشد، چرا مرا وادار می‌کنید چیزهایی که نباید را بگویم، همه این عزیزان با هماهنگی و تفاهم به اینجا آمده‌اند خیلی از آدم‌هایی که یک ذره در آنها شک بود، بدون اینکه بگوییم در لیست‌ها نیاوردیم.