۵ متهم نزاع مسلحانه اتباع مشکوک الهویه در مشهد دستگیر شدند. تصاویری از لحظه تیراندازی آنها منتشر شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۵ متهم اصلی پرونده نزاع مسلحانه در مشهد شناسایی و دستگیر شده و ۲ قبضه اسلحه وینچستر نیز از آنان کشف شد.

سردار احمد نگهبان افزود: اوایل اردیبهشت ماه امسال، با تماس شهروندان با مرکز فوریت های ۱۱۰ و اعلام نزاع دسته جمعی مسلحانه در بلوار حر، مامورین کلانتری شهید باهنر مشهد به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: طبق بررسی های اولیه، درگیری با سلاح گرم بین دو طائفه در پی اختلافات قبلی رخ داده بود و متهمان پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بودند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: در این درگیری ۳ رهگذر و ۲ نفر از طرفین دعوا هدف ساچمه های اسلحه های شکاری قرار گرفتند که مصدومین به بیمارستان منتقل و ۲ متهم مورد نظر نیز پس از اقدامات درمانی بازداشت شدند.

سردار نگهبان افزود: پس از چند ماه تلاش شبانه روزی و استفاده از ظرفیت های علمی و هوشمندی پلیس، سرانجام هویت ۵ متهم اصلی این نزاع شناسایی و متهمان در اقدام غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی گفت: ۲ نفر از متهمان تبعه بیگانه و ۳ متهم هم تابعیت نامعلوم داردند که پس از عملیات غافلگیرانه دستگیر که از آنان ۲ قبضه اسلحه وینچستر کشف که تحقیقات تکمیلی از آنان توسط پلیس امنیت عمومی مشهد ادامه دارد.

تصاویری از این نزاع مسلحانه ببینید.

منبع: ایرنا