تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر محمدحسین، محمدمهدی و محمدصادق تقوی را به خانواده آن‌ها و مردم شریف استان یزد تسلیت گفت.

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر محمدحسین، محمدمهدی و محمدصادق تقوی را به خانواده آن‌ها و مردم شریف استان یزد تسلیت گفت و نوشت: این مادر بزرگوار و اسوه فداکاری و استقامت با تأسی به خاندان عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) فرزندانی مجاهد و غیور تربیت و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و حراست از کیان کشور روانه میدان جهاد و شهادت کرد و نام و یادی نیک از خود در دفتر زرین دفاع مقدس به یادگار گذاشت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

آسمانی شدن مرحومه حاجیه خانم رضیه نقیبی نصرآبادی، مادر شهیدان گرانقدر محمدحسین، محمدمهدی و محمدصادق تقوی، به خانواده مکرم ایشان و مردم شریف استان یزد تسلیت عرض می‏‌کنم.

این مادر بزرگوار و اسوه فداکاری و استقامت با تأسی به خاندان عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) فرزندانی مجاهد و غیور تربیت و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و حراست از کیان کشور روانه میدان جهاد و شهادت کرد و نام و یادی نیک از خود در دفتر زرین دفاع مقدس به یادگار گذاشت.

اینجانب از درگاه خداوند برای این مادر مؤمنه علو درجات و هم‏نشینی با فرزندان شهیدش و برای بستگان و بازماندگان ایشان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

مسعود پزشکیان

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: مهر