رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند در پی یک «حادثه امنیتی دشوار» در شهر دیرالبلح در نوار غزه، بالگردهای این رژیم برای انتقال کشته شدگان و مجروحان فرود آمده است.

به گزارش همشهری آنلاین،‌ رسانه‌های اسرائیلی از وقوع یک «حادثه امنیتی دشوار» در شرق دیرالبلح واقع در نوار غزه خبر داده و اعلام کردند بالگردهای ارتش در حال انتقال کشته شدگان و مجروحین این حادثه است.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند ارتش اشغالگر با تداوم بمباران توپخانه‌ای و درگیری با مقاومت فلسطین و پرتاب بمب‌های دودزا تلاش کرده کشته شدگان و مجروحان را از مکان حادثه خارج کند.

در حالی که «اداره سانسور» ارتش اسرائیل مانع از انتشار جزئیات این حادثه شده است، رسانه‌های این رژیم گزارش دادند که بالگردها، نظامیان جراحت دیده در نبردهای نوار غزه را به بیمارستان «شعاری تسیدک» منتقل کرده‌اند.

در همین ارتباط، گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد رزمندگان این گروه طی درگیری‌های شدید در منطقه الجعفراوی در شرق شهر دیرالبلح چندین نظامی صهیونیست را از پای درآورده و یا زخمی کردند.

قسام افزود:مجاهدان ما توانستند یک تیم مهندسی وابسته به ارتش اشغالگر را به داخل تونلی از پیش بمب‌گذاری شده در شرق دیرالبلح بکشانند که به محض اشغالگران، تونل را منفجر کردند و طی این عملیات چند نظامی صهیونیست کشته و یا زخمی شد.

قسام تاکید کرده است بالگردهای دشمن پس از درگیری‌ با رزمندگان مقاومت در شرق دیرالبلح برای انتقال نظامیان صهیونیست جان باخته یا مجروح شده فرود آمدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز گذشته هم اذعان کردند که یک افسر اشغالگر در تله انفجاری مقاومت در محله الزیتون در مرکز نوار غزه کشته شد و دست‌کم ۱۲ نظامی هم به‌شدت زخمی شدند که حال چهار تن آنها وخیم است.

منبع: فارس