وزیر کشور و فرمانده کل ارتش، بر لزوم تقویت همکاری های مشترک برای تامین امنیت مرزها تاکید کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی روز شنبه همراه با دیگر فرماندهان و امیران ارتش اعم از نیروی زمینی، هوایی و دریایی با حضور در دفتر اسکندر مومنی، انتصاب شایسته وی را به عنوان وزیر کشور تبریک گفت و برای وزیر کشور دولت چهاردهم آرزوی موفقیت کرد.

امیر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار با اشاره به سوابق مدیریتی و خدمات ارزنده مومنی در نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: وی در هر مسولیتی که بوده خدمات ارزشمند و ماندگاری برجای گذاشته است و ان شاءالله در وزارت کشور هم منشأ خدمات شایسته ای خواهد بود.

وی با اشاره به همپوشانی ماموریت های وزارت کشور و ارتش در حوزه امنیت مرزها، حوادث و بلایای طبیعی و مدیریت بحران، آمادگی بیش از پیش ارتش جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری با وزارت کشور در انجام این ماموریت ها، مورد تاکید قرار داد.

مومنی نیز در این دیدار، مراتب تشکر و قدردانی خود را از حضور فرمانده کل ارتش و دیگر فرماندهان این نیرو، ابراز داشت و گفت:ارتش همواره در ماموریت مشترک خود با این وزارتخانه از جمله امنیت مرزهای شرقی و غربی و نیز در حوزه های مدیریت بحران در حوادث با پشتیبانی لازم تعامل فعال داشته است که جای قدردانی دارد.

وزیر کشور در پایان ابراز امیدواری کرد در این دوره شاهد تعامل هرچه بیشتر در این زمینه ها باشیم.

منبع: ایسنا