فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از استقرار بالگردهای این قرارگاه برای کمک به اورژانس هوایی در مرزهای خوزستان در ایام اربعین حسینی(ع) خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه پاسداران ضمن اشاره به خدمات این قرارگاه به زائران اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم زائران عزیزی که به زیارت اربعین مشرف می‌شوند مورد قبول درگاه حق واقع شود.
وی افزود: قرارگاه منطقه‌ای کربلا علاوه بر تقویت تیپ زرهی حضرت حجت(عج) که در مرز حضور دارد کار تأمین امنیت زائران را بر عهده دارد، اقدامات دیگری نیز انجام داده است.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا تصریح کرد: یکی از اقدامات این قرارگاه برای رفاه حال زائران اربعین حسینی نصب سایبان در مرز بین ایران و عراق است.
وی بیان کرد: همچنین؛ برای رفاه حال زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ۲۰ دستگاه کولر از سوی قرارگاه منطقه‌ای کربلا در مرزهای شلمچه و چذابه نصب و راه‌اندازی شده است.
سردار خادم سیدالشهدا عنوان کرد: همچنین برای کمک به اورژانس هوایی و جابه‌جایی مدیران بالگردهایی در مرزهای شلمچه و چذابه مستقر شد.
وی اضافه کرد: برای انتقال زائران اربعین از مرز به پایانه‌ها نیز خودروهای ترابری قرارگاه منطقه‌ای کربلا در مرزهای شلمچه و چذابه مستقر شدند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا خاطرنشان کرد: در ایام اربعین سید و سالار شهیدان، باهمت رزمندگان هیئت حضرت علی‌اکبر(ع) قرارگاه منطقه‌ای کربلا و مرکز فاوا معراج، ۳۲ هزار وعده غذای متبرک طبخ و بین زوار حسینی کشورهای مختلف در مرز چذابه و مناطق محروم حسینیه ثارالله اهواز و هیئات عزاداری سیدالشهدا (ع) شهرستان اهواز توزیع شد.
وی افزود: امیدوارم هر ساله بتوانیم در این ایام به زائران امام حسین(ع) خدمت کنیم و موجبات رفاه زائران اربعین حسینی را فراهم سازیم.