مرد تبهکار نقش پزشک زیبایی را بازی می کرد و به بهانه تزریق ژل یا بوتاکس، زنان را فریب می داد تا نقشه شوم خود را عملی کند اما در نهایت دستش رو شد و به دام پلیس افتاد.  

همشهری آنلاین - حوادث: این پرونده از مدتی قبل با شکایت چند زن در اداره آگاهی تهران گشوده شد. آنطور که شاکیان می گفتند، مردی خودش را پزشک زیبایی جا زده و پس از بیهوش کردن آنها، نقشه شیطانی خود را عملی می کرد.

یکی از آنها توضیح داد: در اینستاگرام با صفحه دکتر قلابی آشنا شدم. او تصاویر مختلفی در پیچ خود از نمونه کارهایش منتشر کرده و چون بیش از ۱۸۰ هزار دنبال کننده داشت، مطمئن شدم کار دکتر زیبایی خیلی خوب است. به همین دلیل با شماره ای که در صفحه نوشته شده تماس گرفتم و بعد فردی که خودش را منشی دکتر معرفی کرده بود، مدعی شد که باید وقت را از طریق یکی از شبکه های اجتماعی بگیرم.

وی ادامه داد: در نهایت آدرس مطب را گرفتم و به محض ورود به آنجا، دکتر را دیدم. اصلا فکر نمی کردم او پزشک قلابی و یک فریبکار است. آن روز پس از نوشیدن آبمیوه از هوش رفتم. وقتی به هوش آمدم در خیابانی خلوت رها شده بودم. تا چند دقیقه گیج بودم و بعد با شماره دکتر تماس گرفتم که وی پاسخ داد و گفت اگر شکایت کنم فیلم سیاهی که تهیه کرده را منتشر کرده و آبرویم را می برد.

ردپای یک مجرم سابقه دار

ماموران با انجام تحقیقات گسترده متوجه شدند که دکتر قلابی با مدارک جعلی، دفتری را برای چند ساعت اجاره کرده است. از سوی دیگر کارآگاهان با کمک شاکیان به چهره نگاری از متهم پرداختند تا اینکه سرنخی به دست آمد. وی مجرمی سابقه دار بود که چند سال قبل به جرم آزار و اذیت زنان و دختران بازداشت شده و به زندان رفته بود. وی به تازگی از زندان آزاد شده و فعالیت مجرمانه اش را از سر گرفته بود. در این شرایط بود که پاتوق های این مجرم سابقه دار، زیر نظر گرفته شد تا اینکه کارآگاهان موفق شدند او را دستگیر کنند.

آرزویم این بود جراح شوم

متهم ۳۰ ساله و برای دومین بار است که به همین جرم یعنی آزار و اذیت زنان دستگیر شده است. این بار اما تصمیم گرفته خودش را جراح زیبایی معرفی کند.

وی در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد و گفت: من تا دوره راهنمایی بیشتر درس نخوانده ام اما همیشه دلم می خواست یک جراح زیبایی شوم. شرایط بد اقتصادی اجازه نداد به آرزویم برسم و تبدیل شدم به یک مجرم.

متهم ادامه داد: برای شروع این سناریو، ابتدا چند دنبال کننده در اینستاگرام خریدم و عکس هایی که متعلق به پزشکان دیگر بود را در صفحه خود بارگذاری کردم تا نقشه ام را پیش ببرم و زنان را فریب بدهم. سپس با مدارک جعلی، دفتری را برای چند ساعت اجاره کردم و می گفتم آنجا کلینیکم است. جالب است که کسی متوجه نمی شد تابلوی پزشک در سر در آن نصب نشده است. سپس قربانیان را مورد آزار و اذیت قرار داده و فیلم سیاه تهیه می کردم.

وی گفت: چنانچه وسیله با ارزشی هم داشتند به سرقت می بردم. سپس طعمه ام را در حالیکه نیمه بیهوش بود به سمت ماشینم می بردم و او را در جای خلوت رها می کردم.

وی انگیزه اش را حسرت های گذشته و وسوسه های شیطانی دانست. این متهم با قرار قانونی بازداشت شده و تحقیقات تکمیلی از وی توسط ماموران اداره آگاهی تهران ادامه دارد.