تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸

کشف جسد سوخته دختری جوان که به نظر می رسد قربانی انتقام جویی شده، تیم جنایی پایتخت را با یک معمای پیچیده مواجه کرده است.  

همشهری آنلاین - حوادث: ساعت ۹:۳۰ صبح دوم شهریور ماه، رهگذری در حال عبور از کناز گذر اتوبان حکیم بود که چشمش به جسد سوخته دختری جوان افتاد و وحشت زده به پلیس زنگ زد.

دقایقی از تماس فرد رهگذر با پلیس می گذشت که تیم جنایی در محل حادثه حضور یافت. جسد متعلق به دختری جوان بود که حدود ۱۲ ساعت از مرگش می گذشت. یافته های کارآگاهان جنایی حکایت از این داشت که دختر جوان در جای دیگری به قتل رسیده و سپس توسط عامل یا عاملان جنایت به حاشیه اتوبان حکیم انتقال یافته و در آنجا به آتش کشیده شده است.

علت مرگ نیز مشخص نبود و به همین دلیل جسد وی به دستور بازپرس جنایی پایتخت به پزشکی قانونی انتقال یافت تا با انجام کالبد شکافی علت مرگ وی مشخص شود.

از سوی دیگر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ماموریت یافتند تا به بررسی پرونده افراد گمشده بپردازند تا هویت دختر جان باخته مشخص شود.

همچنین این فرضیه مطرح شده که احتمالا این دختر قربانی جنایت انتقام جویانه شده که عامل یا عاملان قتل، پس از جنایت، جسد وی را سوزانده اند. با این وجود تحقیقات در این پرونده برای رازگشایی از جنایت ادامه دارد.