مرد شیطان‌صفتی که یک زن فروشنده را تعقیب کرده و او را در خانه‌اش مورد آزار و اذیت قرار داده بود، دستگیر شد.

به گزارش همشهری آنلاین، چندی قبل زن جوانی از اتباع افغانستان به یکی از اداره‌های پلیس مراجعه کرد و از تعرض مردی ناشناس خبر داد و گفت: دیروز وقتی از سر کار به خانه برگشتم، هنوز چند دقیقه بیشتر نگذشته بود که زنگ خانه به صدا درآمد. هنگامی که در را باز کردم، ناگهان مرد جوانی به زور وارد خانه‌ام شد و وقتی فهمید تنها هستم با کتک و تهدید مرا هدف آزار و اذیت شیطانی قرار داد و فرار کرد.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده، تیم جنایی خیلی زود راهی صحنه جرم شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته محل کار و مسیر او پی بردند زن جوان در یک مغازه لباس‌فروشی کار می‌کرده و پس از اینکه تعطیل شده، مرد شرور تا خانه وی را تعقیب کرده است.

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات هویت متهم را که او نیز مردی افغانستانی بود شناسایی کردند و با اقدامات پلیسی و مخابراتی دریافتند او پس از ارتکاب جرم در خانه‌ای در شمال استان تهران مخفی شده است که همین سرنخ مهم کافی بود تا متهم در یک‌قدمی بازداشت قرار بگیرد.

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های قضایی راهی مخفیگاه متهم شدند و او را در یک عملیات ضربتی به دام انداختند. متهم در همان بازجویی‌های اولیه به آزار و اذیت شاکی با اجرای نقشه قبلی اعتراف و عنوان کرد به‌خاطر وسوسه شیطانی دست به این جنایت سیاه زده است.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای سیر مراحل قانونی به زندان اعزام شد و تحقیقات قضایی در این باره ادامه دارد.

منبع: ایران