در پانزدهمین جلسه شورای صنفی نمایش که روز سه‌شنبه ششم شهریورماه در سازمان سینمایی برگزار شد، بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد اکران فیلم «هفتاد سی» به کارگردانی بهرام افشاری و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس مگامال ثبت شد.

به گزارش همشهری آنلاین، در پانزدهمین جلسه شورای صنفی نمایش که روز سه‌شنبه ششم شهریور در سازمان سینمایی برگزار شد، بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد اکران فیلم «هفتاد سی» به کارگردانی بهرام افشاری و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس مگامال ثبت شد.

«هفتاد سی» که نخستین ساخته سینمایی بهرام افشاری محسوب می شود، از پر امیدترین فیلم هایی است که در نیمه دوم سال روی پرده می رود و پیش بینی می شود با استقبال و فروش بسیار بالایی مواجه شود. بهرام افشاری، هوتن شکیبا، الهه حصاری، صدف اسپهبدی، حسین پاکدل و مهدی حسینی ‌نیا، (با هنرمندی) سیاوش طهمورث و ناهید مسلمی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

ترکیب زوج بهرام افشاری و هوتن شکیبا که پیش از این نمایش های موفقی را روی صحنه برده اند، از برگ برنده های اصلی «هفتاد سی» است. پخش «هفتاد سی» توسط عامریان فیلم انجام می شود که این روزها فیلم «تگزاس ۳» را به عنوان پرفروش ترین فیلم سال در اکران دارد.