دوره های آموزش کنترل خشم برای کارگران شاغل در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری برگزار می‌شود.

همشهری آنلاین - مدیر سامانه HSE سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از برگزاری دوره های آموزشی کنترل خشم و همچنین ارتباط موثر با شهروندان تهران خبر داد.

به گزارش همشهری، علی اکبر رضائی تبار گفت: به منظور تکریم ارباب رجوع و کنترل خشم از سال گذشته تصمیم گرفته شد تا دوره های آموزشی ای را با موضوعات متنوع و تاثیرگذار در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه تمامی دوره ها بر اساس یک نیاز سنجی اولیه تعریف و برای برگزاری آنها نیز جزوات آموزشی به عنوان محتواهای قابل دسترس برای کارگران و کارمندان بازارها و میادین تهیه می شود، افزود: بر همین اساس دوره های مشتری مداری، بهداشت محیط و کنترل خشم تا کنون برای میادین ۲۲گانه و بازارهای تابعه آن در شهر تهران برگزار شده و همچنان نیز ادامه دارد.

مدیر سامانه HSE سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: در جزواتی که به این منظور آماده می کنیم، مطالبی کاربردی پیرامون موضوعات دوره ها جمع آوری و در دسترس کارکنان و کارگران قرار می گیرد.

وی درباره اثربخشی این دوره ها بیان کرد: با توجه به تنوع تحصیلاتی کارگران و کارکنان میادین و بازارهای شهرداری تهران که از مقطع ابتدایی تا تحصیلات عالی دانشگاهی را شامل می شود، بر همین اساس طبق اظهارات مدیران میادین و روسای بازارها این دوره ها این دوره ها بازخوردهای خوبی در میان کارکنان داشته است.

بیشتر بخوانید: ترازوهای میادین میوه‌وتره‌بار شهرداری تهران رصد می‌شود