رئیس دبیرخانه HSE شهرداری تهران از ارزیابی تخصصی ساختمان های شورای اسلامی شهر تهران از لحاظ سلامت، ایمنی و محیط زیست خبر داد.

همشهری آنلاین: سجاد موسوی، هدف از ارزیابی ساختمان شورای اسلامی و شهر تهران را لزوم برقراری الزامات سلامت،ایمنی و محیط زیست (HSE) دانست و گفت: سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با توجه به موقعیت ویژه و حساس ساختمان‌های شورای اسلامی شهر تهران از لحاظ تعداد کارکنان و فراوانی مراجعین و با هدف پیشگیری از وقوع حوادث و صیانت از جان کارکنان و ذی ربطان و همچنین حفاظت از اموال و دارایی های شهرداری تهران، با تشکیل یک تیم تخصصی، ارزیابی ساختمان های شورای شهر را از لحاظ وضعیت سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) در دستور کار قرار داده است.
در این ارزیابی که با همکاری کارشناسان اداره کل پشتیبانی وکارشناسان دبیرخانه HSE صورت پذیرفت مخاطرات کنترل نشده و عدم انطباق های ساختمان های مذکور شناسایی و گزارش مکتوبی از عدم انطباق های شناسایی شده جهت رفع به اداره کل پشتیبانی ارائه شد. ساختمان شورای شهر از مراکز پرتردد مدیریت شهری است که هر روز مراجعین زیادی از شهروندان گرفته تا پیمانکاران، بهره برداران، نمایندگان سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی و غیره در آن تردد دارند.