ابوالفضل پورعرب به تازگی به دلیل مشکلات جسمی‌ در بیمارستان بستری شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، پورعرب که این روزها در حال تمرین‌های نهایی نمایش اتللو بوده است، به دلیل مشکلی در پا در بیمارستان بستری شده است. پوریا پورعرب فرزند او که روز سه شنبه این خبر را تأیید کرده بود، از بهبود نسبی این بازیگر خبر داده و گفته روند درمان پدرش در حال انجام و حال عمومی‌اش رو به بهبود است.

پورعرب سال ۱۴۰۱ در صحنه فیلم مستند «سگ» از ناحیه پا آسیب دید و ۴۰ روز در بیمارستان بستری شد. این فیلم که در کردستان تصویربرداری می‌شد، اولین تجربه کارگردانی پورعرب است و به دلیل آسیب دیدگی اش، مدتی متوقف شد که به گفته تهیه‌کننده‌اش، علیرضا تقی‌پور، با بهبودی نسبی کارگردان، تصویربرداری ادامه پیدا کرد. بستری شدن پورعرب این بار ممکن است اجرای نمایشش را به تعویق بیندازد که قرار است از ۲۰ شهریور در تالار وحدت روی صحنه برود. اتللو در واقع بازگشت ابوالفضل پروعرب به تئاتر بعد از ۲۰ سال است که آخرین بار نمایش خسیس با متن مولیر را روی صحنه برد. پورعرب سال ۱۴۰۱ قصد اجرای این نمایش را داشت اما شهریور ماه سال گذشته، به طور رسمی‌خبر اجرای این نمایش منتشر شد. علیرضا تقی‌پور که علاوه بر مستند «سگ» تهیه‌کنندگی اتللو را هم برعهده دارد، سال گذشته اعلام کرده بود در حال حاضر پورعرب بازیگران این تئاتر را انتخاب می‌کند و فعلا عوامل این نمایش به طور رسمی‌معرفی نشده‌اند. آقای پورعرب تقریبا بازیگران اصلی این نمایش را انتخاب کرده و با تکمیل شدن عوامل گروه، تمرینات این نمایش آغاز می‌شود. تا قبل از سرگیری فیلمبرداری فیلم مستند سگ بتوانیم این نمایش را روی صحنه ببریم.»

اتللو از نمایش نامه‌های مهم ویلیام شکسپیر است و داستان اتللوی یک فرمانده مراکشی را روایت می‌کند که در زمان جنگ‌های قبرس و ونیز عاشق دزدمونای ونیزی می‌شود و بر خلاف مخالفت‌ها، با او ازدواج می‌کند. اما اطرافیانش برای این که جایگاه اتللو را متزلزل کنند، حسادت او را به همسرش تا حدی برمی‌انگیزند که در نهایت او را به تصور خیانت می‌کشد.