مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم با یک استوری در فضای مجازی توانست به کمک مردم ۸ زندانی را آزاد کند.

به گزارش همشهری آنلاین، همه چیز از یک استوری شروع شد. وقتی تصمیم گرفتند برکت راهپیمایی اربعین برایشان چند برابر شود، استوری گذاشتند تا مردم هم در این کار خیر شریک شوند.

مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم، در این استوری از مردم خواستند در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شریک شوند.

مردم هم مثل همیشه پای کار آمدند. چه آنهایی که عازم پیاده روی اربعین بودند چه آنهایی که حسرت به دل داشتند. مردمی که پول واریز می کردند پیام می‌دادند که دلشان پر می زند برای زیارت امام حسین(ع) ولی روزی شان نشده است. حالا می‌خواهند به نام آقا در آزاد شدن زندانیان کمک کنند. آنهایی هم که راهی بودند به شکرانه اینکه امام حسین(ع) به آنها اذن حضور داده، در این کار خیر شریک شدند.

در میان این ماجرا بچه های مرکز نیکوکاری هم بیکار ننشستند. به دیدن شاکیان زندانی ها رفتند تا از آنها رضایت بگیرند. قسمت جالب ماجرا اینجا بود که وقتی اسم امام حسین(ع) می‌آمد، شاکیان هم از بخشی از طلبشان می‌گذشتند.

کار به اینجا ختم نشد و آخر کار شیرین تر تمام شد. مبلغی که جمع شد، نشانه ای از امام رضا(ع) داشت. ۸ زندانی جرائم غیرعمد به نیت امام رضا (ع) آزاد شدند. همه ۸ نفری که آزاد شدند، سرپرست خانوار بودند و اهل زاوه که یکی از محروم ترین شهرستانهای خراسان رضوی است.

منبع: فارس