باشگاه استقلال با انتشار متنی بر کارشکنی علیه این تیم در آستانه دیدار هفته سوم برابر استقلال خوزستان تاکید کرد.

به گزارش همشهری آنلاین در متن منتشر شده از سوی باشگاه استقلال آمده است:« مجموعه اتفاقات پیش آمده برای تیم فوتبال استقلال در آستانه بازی هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر نشان می‌دهد، عده ای تمام انرژی و توان خود را به کار گرفتند تا با انواع و اقسام کارشکنی‌ها و بداخلاقی‌های ممکن و غیرممکن، تمرکز و آرامش بازیکنان و کادر فنی استقلال را سلب کنند تا قطار استقلال را از ریل خارج کنند.

اظهارات عجیب یک مدیر باشگاهی علیه سرمربی استقلال و استوری تحریک آمیز سرمربی همان باشگاه، مخالفت‌های سریالی و بهانه تراشی مداوم‌ در خصوص ورزشگاه شهدای فولاد، محرومیت ناگهانی گوستاوو بلانکو با وجود صدور کارت این بازیکن که در زمان مقتضی در خصوص آن شفاف‌سازی لازم صورت خواهد گرفت، آغاز بلیت فروشی بازی نیم ساعت قبل از شروع مسابقه برخلاف بلیت فروشی سایر مسابقات، عدم استفاده از کمک داور ویدیویی برای این دیدار علیرغم قول و قرارهای قبلی و در نهایت احتمال عدم حضور هواداران در بازی امروز گوشه‌ای از رفتارها و کارشکنی‌های صورت گرفته باورنکردنی علیه استقلال طی ساعات گذشته است که هیچ منطق و ادله قانع کننده‌ای برای شکل گیری آنها وجود ندارد ولی در کمال ناباوری تک تک این اتفاقات در مدت کوتاهی و پی درپی به صورت هدفمند و طراحی شده به وقوع پیوست تا آرامش از استقلال سلب شود. اتفاقاتی که به روشنی مشخص است، هدف طراحان ان عدم نتیجه گیری استقلال در بازی امروز است.

اما همانطور که سرمربی محترم استقلال در مصاحبه خود با رسانه رسمی باشگاه اعلام کرد، این سلسله اتفاقات و کلکسیون کارشکنی‌های ریز و درشت کوچکترین خدشه‌ای به انگیزه استقلال و بازیکنانش وارد نخواهد کرد.

باشگاه استقلال با وجود بی‌مهری‌ها و دشمنی های فراوان که به صورت مکرر در ۲۴ ساعت اخیر با آن مواجه شده به پاس احترام به میلیون‌ها هوادار عاشق خود نه تنها ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهد کرد بلکه با انگیزه‌ای مضاعف به تلاش خود برای کسب سه امتیاز این بازی ادامه خواهد داد و تا آخرین نفس برای سربلندی نام بزرگ استقلال مبارزه خواهد کرد. اتحاد و همدلی بین هواداران با کلیه ارکان باشگاه جهت نیل به قهرمانی بی شک بهترین پاسخ به این کارشکنی‌ها و کینه توزی‌ها خواهد بود، پس همگی با تمام وجود یکدل و یک صدا برای سربلندی استقلال تا آخرین نفس می‌جنگیم.»