شکست استقلال در آخرین ساعات شب گذشته وضعیت سرمربی استقلال را به شدت تحت تاثیر قرار داد.  

به گزارش همشهری آنلاین،‌ جواد نکونام سرمربی تیم استقلال که در پایان فصل گذشته پس از، از دست دادن عنوان قهرمانی فصل گذشته با تساوی در قائمشهر مقابل نساجی مورد انتقاد شدید هواداران این تیم قرار گرفت و در نهایت پس از اتمام فصل آنها خواستار جدایی این سرمربی از تیمشان شده بودند پس از شکست از استقلال خوزستان بار دیگر در چنین شرایطی قرار گرفت.

جواد نکونام سرمربی تیم استقلال علاوه بر اتفاقات مربوط به پایان فصل گذشته در روزهای تمدید قراردادش با استقلال برای سال‌های دوم و سوم نیز در فضای مجازی به شدت مورد انتقاد هواداران بود و آنها از کادر جدید مدیریت باشگاه می‌خواستند که یک مربی خارجی به جای او بنشیند.

هواداران استقلال ظرف روزهای گذشته پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان نیز نسبت به تساوی تیمشان در دیدار مقابل ملوان بندر انزلی باز هم پس از حدود ۸۵ روز از آخرین انتقادات شدیدشان نسبت به جواد نکونام عملکرد او با تیم پر مهره استقلال را ضعیف توصیف کرده و معتقد بودند این سرمربی نمی‌تواند استقلال را به آن جایی که هواداران انتظار دارند برساند.

اما این وضعیت با شکست استقلال در دیدار مقابل استقلال خوزستان در اهواز اوج گرفت.

هواداران استقلال از دقیقه ۸۱ بازی پس از به ثمر رسیدن گل استقلال خوزستان در فضای مجازی به شدت علیه جواد نکونام و تاکتیک‌های تیمی‌اش موضع‌گیری کرده و در فضای مجازی حکم اخراج او را صادر کردند.

در حالی که حاشیه‌های بازی استقلال پس از پایان این دیدار و انجام مصاحبه مطبوعاتی جواد نکونام تقریبا پایان یافته به نظر می‌رسید اما در فضای مجازی اخراج شبانه نکونام در شبکه‌های اجتماعی تا صبح امروز ادامه داشت و هواداران خطاب به مالکان باشگاه استقلال و مدیرعامل این مجموعه خواهان اخراج جواد نکونام شدند.

با توجه به شرایط به وجود آمده برای استقلال در اهواز باید دید اعضای هیئت مدیره باشگاه در این باره چه اقداماتی صورت خواهند داد و آیا نسبت به خواست طرفداران تیمشان اکنشی نشان می‌دهند یا نه.

منبع: خبرورزشی