رئیس‌جمهور سابق آمریکا در کتاب جدید خود مدیرعامل فیس‌بوک را تهدید کرد که در صورت تخلف انتخاباتی، وی را مادام‌العمر به زندان خواهد انداخت.

به گزارش همشهری آنلاین، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در کتاب جدید خود به نام «نجات آمریکا» مارک زاکربرگ، بنیانگذار متا را درباره تقلب در انتخابات تهدید کرده است.

در این کتاب عکسی از دیدار ترامپ با زاکربرگ در کاخ سفید منتشر و در کنار آن نوشته شده است که زاکربرگ همیشه در حال «توطئه علیه رئیس‌جمهور» بوده است.

به گزارش اسکای نیوز، این جملات ترامپ مربوط به کمک مالی ۴۰۰ میلیون دلاری زاکربرگ و همسر او به کارزارهای انتخاباتی در سال ۲۰۲۰ بوده است که بیشتر این مبلغ به دموکرات‌ها (حزب مخالف ترامپ) داده شده است.

ترامپ و حامیان او تاکنون چندین بار اینگونه حمایت‌ها را دلیل باختن او در انتخابات ۲۰۲۰ معرفی کردند.

رئیس جمهور سابق ایالات متحده در ادامه این کتاب گفت: «ما او را به دقت زیر نظر داریم، و اگر این دفعه کار غیر قانونی انجام دهد ادامه عمر خود را در زندان خواهد گذراند، همچنین سایر افرادی که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ تقلب کنند.»

کتاب نجات آمریکا قرار است در ۳ سپتامبر به قیمت ۹۹ دلار منتشر شود. این کتاب شامل مجموعه‌ای از عکس‌ها و خاطرات کوتاه دونالد ترامپ از دوران ریاست جمهوری وی است.

منبع: فارس