سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از اهدای حدود ۴ هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان مدارس پویاشهر این سازمان در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد نقیب با بیان اینکه این سازمان در ایام تابستان برنامه‌های ویژه تفریحی برای کودکان مدارس پویاشهر در نظر گرفت، گفت: با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی قصد داریم در مراسمی ویژه با حضور کودکان کار مدارس پویا شهر جشن آغاز سال تحصیلی را برگزار کنیم.

وی افزود: در این راستا ۳۵۰۰ بسته لوازم التحریر توسط سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی تهیه شده و همچنین حدود ۵۰۰ بسته لوازم التحریر نیز در خیمه یاری محرم شهر توسط خیرین اهدا گردید و طی یک مراسم ویژه به کودکان مدارس پویا شهر اهدا می شود تا این عزیزان با خیالی آسوده در مراکز استعدادیابی، توانمندسازی و آموزشی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران به تعلیم و تربیت بپردازند. اگرچه در تلاش هستیم در صورت امکان ۱۵۰۰ پک لوازم التحریر دیگر نیز به این رقم اضافه کنیم و در این راستا تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

سرپرست سازمان خدمات اجتماعی از تلاش های موسسات غیردولتی (NGO)ها برای مذاکره با وزارت آموزش و پرورش قدردانی کرد و افزود: طی مذاکرات صورت گرفته تاکنون حدود ۴۰۰ کودک کار در مدارس وزارت آموزش و پرورش مشغول به تحصیل شده اند که امیدواریم این روند طی ماه های آینده رو به افزایش باشد.

منبع: خبرگزاری شهر