معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ با تاکید بر اقدامات گسترده‌ برای تامین روشنایی میادین، پل‌های عابر پیاده و نقاط بی‌دفاع شهری، گفت: در هفته‌های اخیر ۸ برج نوری از سوی اداره زیباسازی منطقه در میادین پر رفت و آمد منطقه نصب شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد حسن فصیح گفت: باتوجه به اینکه منطقه ۲۲ به عنوان یکی از مناطق در حال توسعه شهر تهران به حساب می‌آید، روند احداث زیر ساخت‌ها از جمله تامین روشنایی در میادین و بوستان‌ها در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ ادامه داد: در مرحله نخست با همکاری نواحی شش‌گانه نقاط مورد نیاز روشنایی در محلات دوازده‌گانه منطقه شناسایی شده است ‌و از سوی اداره زیباسازی منطقه براساس اولویت‌بندی مورد نصب قرار خواهد گرفت.

فصیح تاکید کرد: سه برج نوری به ارتفاع ۱۲ متر با ۸ پروژکتور در میدان اتریش، دو برج نوری به ارتفاع ۱۲ متر با ۸ پروژکتور در میدان موج، دو برج نوری با ارتفاع ۱۲ متر با ۸ پروژکتور در میدان دریاچه و یک برج نوری به ارتفاع ۱۲ متر با ۸ پروژکتور در میدان دهکده نصب شده است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در سایر نقاط مورد نیاز نیز تا پایان سال جاری به اجرا در خواهد آمد.

اجرای طرح ۳۶۰ درجه به شکل معبر به معبر

همچنین فصیح در جلسه نشست تخصصی بررسی و ارزیابی فاز دوم طرح ۳۶۰ درجه با محوریت خدمات شهری با اشاره به اجرای طرح ۳۶۰ درجه با محوریت خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان به شکل ویژه در منطقه ۲۲، بیان کرد: این طرح به شکل معبر به معبر با هدف شناسایی مشکلات و رفع آن به اجرا در می‌آید.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ گفت: در قالب طرح ۳۶۰ درجه به تمامی معضلات شهری به شکل ویژه نگاه شود و تلاش می شود از سوی نواحی ششگانه منطقه در تمامی معابر محلات ۱۲گانه مورد شناسایی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: تمامی معضلات مورد شناسایی در این طرح رفع خواهد شد که براساس اولویت بندی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون شهردار منطقه ۲۲ یادآور شد: طرح ۳۶۰ درجه به شکل مداوم و روزانه اجرا و مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری شهر