تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران با شکست لهستان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به شگفتی‌سازی خود در این رقابت‌ها ادامه داد و برای نخستین بار به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جهانی صعود کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی هجدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال جهان امروز (شنبه دهم شهریور) در شهر شانگلو چین پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نویی) که در مرحله مقدماتی موفق به شکست تیم‌های آمریکا، استرالیا و تایلند شد و به عنوان صدرنشین گروه مستقیما به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و روز گذشته با شکست شیلی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد، امروز به مصاف لهستان رفت.

ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقه دو بر صفر و با امتیازهای ۲۳ بر ۲۱ و ۲۱ بر ۱۷ (Wanat-Warych) به پیروزی رسیدند تا پنجمین برد متوالی خود در این رقابت‌ها را تجربه کنند و راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند.

تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران ساعت ۱۶ دقیقه امروز و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف لتونی می‌رود تا در صورت شکست این تیم فینالیست شود.

موفقیت تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران با دو بازیکن از استان‌های خراسان رضوی و تهران نشان داد که امکان افزایش سطح فنی بازیکنان در استان‌های غیر ساحلی نیز وجود دارد و از سوی دیگر بر روند استعدادیابی صحیح فدراسیون تاکید دارد.

عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری به عنوان مربی و آنالیزور و سید پوریا نعیمی به عنوان سرپرست، کادر فنی تیم ملی زیر ۱۹ سال ساحلی در رقابت‌ها هستند.

منبع: ایسنا