دو خواهر که در بهشت‌زهرا، بی‌آرتی و مترو، دست به جیب‌بری های سریالی می زدند، هنگام جیب بری دستگیر شدند.

همشهری آنلاین - حوادث: از اوایل تیر امسال پلیس پایتخت در جریان جیب بری‌های سریالی در اتوبوس‌های بی آر تی، ایستگاه‌های مترو و همچنین در بهشت زهرا قرار گرفت. جیب‌بری‌هایی که طبق بررسی‌های ماموران از سوی دو زن جوان صورت می‌گرفت.

در حالی که تحقیقات برای دستگیری دزدان ادامه داشت، چند روز قبل زن جوانی که برای شرکت در مراسم خاکسپاری یکی از اقوامش به بهشت زهرا رفته بود، مچ دو سارق تحت تعقیب را گرفت.

ماجرا از این قرار بود که وی، آن روز زنی را دید که دستش را داخل کیف یکی از اقوامش کرده و گوشی وی را به سرقت برد. زن جوان با دیدن این صحنه شروع به داد و فریاد کرد و در این شرایط سارق جیب بر و همدستش توسط مردم دستگیر شدند. با حضور ماموران، سه گوشی مسروقه از دزدان دستگیر شده کشف شد و آنها به اداره پلیس منتقل شدند.

سارقان که خواهر هستند در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی اعتراف کردند و یکی از آنها گفت: چند سال قبل ازدواج کردم اما خبر نداشتم شوهرم سارق و خلاف کار است. شوهرم چند باری به زندان افتاد و از طرفی هم معتاد به مواد مخدر شد. او به من آموزش سرقت داد تا بتوانم برای خودم درآمدی کسب کنم. من هم به خواهرم آموزش سرقت دادم و سرقت‌های ما شروع شد تا اینکه دستگیر شدیم.

این دو خواهر پس از اعتراف به جیب بری های سریالی بازداشت شدند وتحقیقات تکمیلی از آنها زیر نظر بازپرس شعبه دوم دادسرای ویژه سرقت ادامه دارد.