شهردار منطقه۲ در نخستین نشست ستاد اجرایی استقبال از مهر گفت: مدیریت شهری منطقه آمادگی همکاری با آموزش و پرورش برای آماده‌سازی و بهسازی مدارس و معابر منتهی به مراکز آموزشی دارد.

همشهری آنلاین- مهدی صالحی در اولین نشست ستاد استقبال از مهر که با حضور مدیران آموزش و پرورش و مدیران شهری منطقه برگزار شد، گفت: خدمات رسانی و آماده سازی های فرهنگی، عمرانی، ترافیکی و... در مدارس،معابر منتهی به آنها و ...با ظرفیت حداکثری نیروها پیش بینی شده است تا دانش آموزان مهری آرام و با نشاط را آغاز کنند.
وی با بیان اینکه اعمال مدیریت یکپارچه و هماهنگ، تمهید امکانات مورد نیاز و انجام اقدامات لازم برای دسترسی دانش آموزان به مراکز آموزشی، نیازمند انجام هماهنگی و همکاری و برنامه های ویژه بین بخشی و فرابخشی است،گفت: بهسازی و ایمن سازی معابر منتهی به مدارس، آمادگی حمل و نقل عمومی تجهیز و مناسب سازی ایستگاه ها و پایانه های حمل و نقل عمومی همچنین نحوه اجرای طرح ده در صد و شهر آماده در دستور کار قرار دارد.
صالحی افزود: تمامی تمهیدات و پیش بینی لازم به منظور آماده سازی، تسهیل و روان سازی ترافیک در روزهای ابتدایی مهر ماه، تعمیر و تجهیز تابلو های ایمنی منتهی به مدارس، نصب علایم و تجهیزات ایمنی و ترافیکی و اجرای خط کشی عابر پیاده،اصلاح هندسی و بهسازی معابر عبوری منتهی به مدارس واحداث چراغ چشمک زن تا زمان بازگشایی مدارس به صورت کامل اجرایی خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین