کارشناس سازمان هواشناسی کشور تاکید می کند که طی روزهای آینده در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام و پایدار پیش بینی می شود.

به گزارش همشهری ‌آنلاین، مناطق جنوبی کشور جوی ناآرام را سپری می کنند. کبری رفیعی به همشهری می گوید: «در روز سه شنبه(13 شهریور ماه) مناطق جنوبی کشور از جمله جنوب و جنوب شرق استان سیستان و بلوچستان و ارتفاعات استان هرمزگان در ساعات عصرگاهی افزایش ابر را خواهیم داشت. چنانکه احتمال رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی برای این مناطق وجود دارد.»

او ادامه می دهد: «بعدازظهر روز چهارشنبه(14 شهریور) در ارتفاعات البری مرکزی و در روزهای پایانی هفته در ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر و استان خراسان شمالی بارش های رگباری پیش بینی می شود.»

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور می شود: «روزهای سه شنبه و چهارشنبه آب های دریای خزر و در روزهای پنجشنبه و جمعه آب های دریای عمان و تنکه هرمز مواج و متلاطم خواهد بود.»

رفیعی اضافه می کند: «البته ناگفته نماند که طی روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در نیمه شرقی و بخش هایی از مرکز در بعضی از ساعات وزش باد شدید سبب گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.»

منبع: روزنامه همشهری