کرج محدوده کندوان که حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه از شمال به جنوب به منظور تخلیه بار ترافیکی مسدود شده بود، طبق گفته فرمانده پلیس راه این محور از دقایق پیش ۲ طرفه و تردد خودروها به حالت عادی برگشت.

به گزارش همشهری آنلاین، سروان پژمان لطفی افزود : برابر گزارش ها امروز صبح ترافیک در آزاد راه تهران - شمال محدوده استان البرز و در مازندران حوزه چالوس پل زنگوله حدود هشت کیلومتر از جنوب به شمال ترافیک سنگین داشتیم که با انسداد مسیر از شمال به جنوب و یک طرفه شدن کندوان حوالی ساعت ۱۳ از تهران و کرج به چالوس هم اینک ترافیک روان و عادی شده است.

طبق گزارش ها از منابع رسمی به علت تعطیلات روزهای دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری افزون بر ترافیک فوق سنگین در جاده های اصلی منتهی به مازندران به ویژه کندوان، همچنین این وضعیت باعث قفل شدن شبکه های ارتباطی درون شهری، مسیرهای کنار گذر و معابر روستایی هم شده است.

اختلال در روند سوخت رسانی در جایگاه های سوخت، صفوف طولانی در مقابل واحدهای خبازی، افت فشار و قطعی آب آشامیدنی و شلوغی مراکز درمانی از دیگر تبعات حضور چشمگیر مسافران و گردشگران غیرمنتظره به این خطه گردشگر پذیر غرب مازندران است.

منبع: ایرنا