فاطمه انصاریان خواهر علی انصاریان در واکنش به صحبت‌های اخیر مادرش گفت: به خاطر آبروی علی سکوت کرده بودم؛ یا یک استعلام متوجه می‌شوید تمام اموال به نام مادرم است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از طرفداری، چندی پیش ماجرای جنجالی خانواده علی انصاریان منتشر شد و صحبت‌های مادر علی انصاریان دل بسیاری را به درد آورد. حالا فاطمه انصاریان یعنی خواهر علی انصاریان سکوت خود را شکسته و به صحبت‌های مادر خود واکنش نشان داده است.

فاطمه انصاریان، خواهر مرحوم علی انصاریان درباره مصاحبه اخیر مادرش توضیحاتی ارائه کرد: من فاطمه انصاریان هستم خواهر مرحوم علی انصاریان. مدتی به خاطر آبروی برادرم علی انصاریان سکوت کردم ولی به خاطر مسائل پیش آمده درباره اظهارات خانم اشرف شاه ولایتی مجبور شدم توضیحاتی را ارائه کنم.

فاطمه انصاریان ادامه داد: خانم شاه ولایتی به دلیل فوت برادرم دچار ضربه روحی شدیدی شدند و قرص های متعددی مصرف می‌کنند و اصلا در شرایط مصاحبه نیستند. همه اموال مرحوم برادرم علی انصاریان چه منقول چه غیر منقول به اسم خانم شاه ولایتی است و با یک استعلام ساده می‌توانید به راحتی ببینید که تمام اموال به نام ایشان هست و نیازی به این جنجال‌ها نبود.

فاطمه انصاریان افزود: خانم اشرف شاه ولایتی تحت نظر پزشک هستند و قرص‌های بسیاری مصرف می‌کنند. درست نیست بنده درباره مسائل خانوادگی به این صورت صحبت کنم چون مرحوم برادرم دوست نداشتند مسائل شخصی خانواده خوراک رسانه شود. بنده به علت حجمی از فشارها مجبور به صحبت شدم.

فاطمه انصاریان صحبت‌های خود را اینطور به پایان رساند: بنده از پخش شدن این صحبت‌ها بسیار ناراحت هستم در حالی که با یک استعلام ساده از اداره مربوطه (ثبت اسناد کشور) می‌شد از درست یا غلط بودن صحبت‌های مطرح شده مطمئن شد. انتشار چنین صحبت‌هایی برای مرحوم برادرم هم زشت است و هم روح عزیز از دست رفته را آزرده می‌کند. بالاخره در این مدت ایشان آبرویی جمع کرده بودن هم میان اهالی فوتبال و سینما و تلویزیون، هم بین مردم ایران که نباید با چنین مصاحبه‌ای یک شبه آبروی ایشان از دست برود.