همسر صدرالدین حجازی گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها در اعلام خبر فوت همسرش، از یکدیگر سبقت می‌گیرند، در حالی که چنین خبرهایی خانواده ما را ناراحت می‌کند. وی تاکید کرد شرایط این هنرمند تغییری نکرد و همچنان در کماست.

به گزارش همشهری آنلاین،‌ برخی از رسانه‌ها از ساعات ابتدایی صبح امروز، جمعه ۱۶ شهریورماه، خبر درگذشت صدرالدین حجازی را منتشر کردند؛ پیگیری‌های خبرنگار تسنیم از همان زمان از خانواده این هنرمند پیشکسوت آغاز شد اما علیرغم تماس‌های مکرر، ارتباطی برقرار نشد.

انجمن بازیگران خانه سینما نیز در پاسخ به این پیگیری‌ها از بهت‌زدگی بابت شنیدن این خبر سخن گفت و اعلام کرد که شرایط این هنرمند از شب گذشته تغییری نکرده است.

با این حال، خبرنگار تسنیم توانست با همسر صدرالدین حجازی صحبت کند؛ او ضمن گلایه فراوان از برخی رسانه‌ها بابت انتشار خبرهای نادرست گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها در رقابت سرعت و اعلام خبر فوت همسرش، از یکدیگر سبقت می‌گیرند، در حالی که چنین خبرهایی خانواده ما را ناراحت می‌کند. خود من وقتی ساعت ۶ صبح خبر فوت همسرم را روی خروجی این رسانه‌ها دیدم، شوکه شدم!

همسر صدرالدین حجازی تاکید کرد: متاسفانه همسرم در کما به سر می‌برد، شرایط او همچنان تغییر نکرده و امیدواریم با تلاش پزشکان و کادر درمانی بیمارستان امام خمینی، دعای مردم و عنایت پروردگار، وضعیت او به حالت عادی بازگردد.

او همچنین اعلام کرد: امیدوارم رسانه‌ها برای به دست آوردن خبرها از منابع درست و معتبر پیگیری کنند و باعث بهت خانواده ما و جامعه هنری شوند.

منبع: تسنیم