تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶

زنی جوان که ۹۰ کیلو وزن داشت برای انجام عمل اسلیو و لاغری به بیمارستانی در جنوب پایتخت رفت و تحت عمل جراحی زیبایی قرار گرفت اما به قیمت از دست رفتن جانش تمام شد.

همشهری آنلاین - حوادث: عصر چهارشنبه چهاردهم شهریور امسال به قاضی محمد جواد شفیعی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که زنی جوان در یکی از بیمارستان های تهران به کام مرگ رفته است.

این زن حدود ۷۰ روز در کما بود اما به رغم تلاش پزشکان، دیگر به زندگی بازنگشت و قلبش از تپش ایستاد. به دستور بازپرس، تحقیقات درباره مرگ این زن جوان آغاز و مشخص شد که وی حدود ۷۰ روز قبل برای انجام عمل اسلیو معده به بیمارستانی در تهران رفته بود.

این زن که ۳۵ سال سن داشت، با ۹۰ کیلو وزن تصمیم به انجام این عمل جراحی زیبایی گرفته بود تا وزن کم کند و لاغر شود. هرچند او به اتاق عمل منتقل شد و جراحی اسلیو صورت گرفت اما پس از عمل دیگر به هوش نیامد و به کما رفت. در این شرایط، بازپرس جنایی دستور داد تا جسد وی به پزشکی قانونی انتقال یابد و علت اصلی مرگ وی مشخص شود. از سوی دیگر خانواده این زن، به طرح شکایت از تیم جراحی پرداختند و پرونده برای ادامه روند رسیدگی به دادسرای جرایم پزشکی ارجاع شد.