در حالی که پلیس هویت قاتلان عیسی گل محمدی، قهرمان سابق بوکس کشور را شناسایی کرده، بررسی دوربین‌های مداربسته اطلاعات تازه ای از این جنایت در اختیار تیم تحقیق قرار داده است.

به گزارش همشهری آنلاین، چهارشنبه هفته گذشته خبر به قتل رسیدن عیسی گل محمدی ، قهرمان و پیشکسوت نامدار بوکس ایران در باغ شخصی‌اش در رباط کریم جامعه ورزشی کشور را در شوک فرو برد.

آنچه در تحقیق از شاهدان و همچنین بررسی دوربین‌های مداربسته به دست آمده از این حکایت دارد که حوالی ساعت 10 شب سه‌شنبه 13شهریورماه، مقتول در حالی که 2 زن سوار خودروی شخصی وی بودند، وارد باغ می‌شود. آنها حدود 3ساعت در باغ بودند تا اینکه سرایدار باغ متوجه صدای درگیری میان آنها می‌شود. او خود را به محل درگیری می‌رساند و تلاش می‌کند بین مقتول و 2زنی که با او درگیر بودند، میانجیگری کند اما یکی از زنان که کلت کمری همراه داشته اقدام به تیراندازی به سمت مقتول می‌کند. سرایدار با دیدن این صحنه، وحشتزده به گوشه‌ای فرار می‌کند و قهرمان بوکس کشورمان در حالی که بر اثر اصابت گلوله مجروح شده بود، به دنبال 2 زنی که پس از تیراندازی قصد خروج از باغ را داشتند حرکت می‌کند و درگیری و مشاجره آنها تا بیرون از باغ نیز ادامه پیدا می‌کند. در این هنگام زنی که اسلحه همراهش بود، مقابل در ورودی باغ اقدام به شلیک چند گلوله دیگر کرده و وقتی مقتول روی زمین می‌افتد، هر دو زن دوان دوان به سمت خودرویی که بیرون از باغ پارک بوده رفته، سوار آن شده و از محل فرار می‌کنند.

آنطور که بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد، عاملان این جنایت پیش از فرار از باغ، گوشی مقتول را نیز سرقت کرده و با خود برده‌اند. همچنین به گفته پسر مقتول، آنها پیش از شلیک گلوله، مقتول را با ضربات چاقو مجروح کرده بودند.

بعد از فرار عاملان جنایت بود، که نگهبان باغ ماجرا را به پسر مقتول و پلیس اطلاع می‌دهد و تیم‌هایی از ماموران پلیس، اورژانس و همچنین بازپرس ویژه قتل راهی محل حادثه می‌شوند.

سرهنگ تیمور کلانتری، فرمانده انتظامی رباط‌کریم نیز درباره این حادثه گفته است: این حادثه بامداد در نخستین ساعات بامداد 14شهریورماه به پلیس گزارش شد و بلافاصله عوامل انتظامی کلانتری ۱۶ وهن آباد رباط کریم در محل حاضر شده و به بررسی علت آن می‌پردازند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص می‌شود در باغی متلعق به یک ورزشکار سرشناس،۲ زن مسلح در جریان جر و بحث و درگیری با فرد ورزشکار، او را با سلاح گرم به قتل رسانده و متواری شده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره متواری بودن عاملین قتل تصریح کرد: تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی این قتل را آغاز کرده و به سرنخ‌هایی رسیدند که به محض حصول نتیجه به اطلاع عموم خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، آنچه از شواهد موجود معلوم شده، اینکه قاتلان از قبل مقتول را می‌شناخته و با او اختلاف داشته‌اند و به همین دلیل همراه وی وارد باغ شده بودند. اما ظاهرا بر سر همین اختلافات با او درگیر شده و وی را به قتل رسانده بودند. همچنین وجود یک خودروی دیگر در بیرون از محوطه باغ این احتمال را مطرح کرده که قاتلان از قبل نقشه جنایت را طراحی کرده بودند اما مشخص نیست در این ماجرا همدست دیگری هم داشته‌اند و فردی بیرون از باغ حضور داشته که آنها را فراری دهد یا نه.

پلیس در جریان بررسی‌های انجام شده هویت هر دو زن را شناسایی کرده و درحال حاضر تحقیقات برای دستگیری آنها ادامه دارد.

برچسب‌ها