سلام.اگه صاحب یه کسب و کاری یا میخوای تازه کسب و کارت رو راه بندازی و نیاز به سیستم و تجهیزات اداری با بهترین کیفیت , مهلت تست , گارانتی معتبر و از همه مهم تر قیمت مقرون به صرفه داری روی فناورانه حساب کن...

این روزا مدیرا و کارآفرینا و روسا به شدت درگیر مسائل مختلفی هستن اعم از شرایط اقتصادی حاکم بر کشور , دغدغه های پرسنل ,‌بیمه و مالیات و.... فقط کافیه کنار همه اینا دغدغه خرید تجهیزات مناسب هم برای کسب و کار بهش اضافه بشه اونوقته ک...

قدیما فقط شرکت های حوزه تکنولوژی نیاز به کامپیوتر و سیستم اداری داشتن و مجموعه های دیگ از سیستم استفاده نمیکردن , نهایتا داخل اتاق آقا مدیره یه کامپیوتر و مخلفاتش پیدا میشد , اما الان با توجه به پیشرفت تکنولوژی تمام کسب و کارها نیاز به کامپیوتر وسایر تجهیزات اداری دارند , از یه کافه گرفته تا رستوران یا لباس فروشی و.... حداقل یک کامپیوتر و صندوق رو باید تهیه کنن.

اتوماسیون و هوشمند کردن فرایند اداری و مالی و حقوقی در هر مجموعه ای میتونه به شدت بازدهی پرسنل اون مجموعه رو بالاببره و در نهایت منجرب به افزایش راندمان کاری و سود بیشتر اون مجموعه بشه.ضمن اینکه این باعث میشه اطلاعاتتون امن تر نگهداری بشن و از هرجای دنیا بهشون دسترسی داشته باشید و همچنین بین هم تبادل کنیدشون.

برای مثال قبلا برای مدیریت پرسنل حتما باید تک تک کارها رو بهشون گوشزد میکردید و یادداشت میکردن و فرایند یاداوری , پیگیری و نظارت به شدت طاقت فرسایی رو طی میکردید اما امروز در صورت اتوماسیون بودن روند اداریتون میتونید با نصب یک برنامه crm ساده وظایف هرکارمند رو داخل پروفایل شخصیش براش تعریف کنید , سیستم مدام بهش الارم یاداوری بده و روند کار رو تا به نتیجه رسیدنش دنبال کنه و شما و سایر مسئول های شرکت هم میتونید دورادور از پنل مدیریت این فرایند رو رصد کنید با ریز جزییاتش.البته اتوماسیون شدن شرکت ده ها نکته مثبت دیگه داره که قطعا توضیحش داخل یک مقاله نمیگنجه.

اگه نیاز به خرید سیستم اداری برای مجموعه اتون دارید بهتره اول با اصطلاحات و اصول کلیش آشنا بشین و بعد اقدام به خرید کنید تا با کمترین هزینه بتونید نیازهای مجموعه اتون رو برطرف کنید.

فروش سازمانی سیستم اداری در تعداد بالا با قیمت ویژه , مهلت تست 10 روزه , گارانتی 5 ساله , سرویس رایگان سالانه و ارائه فاکتور رسمی

سیستم آماده اداری بخریم یا از پایه اسمبل کنیم؟

  • سیستم اداری آماده در واقع از قبل سرهم بندی و اسمبل شده و شما با خریدش هزینه کمتری پرداخت میکنید و در زمان کمتری تحویلتون داده میشه.
  • اسمبل از پایه یعنی قطعات خریداری میشه و براتون سرهم بندی میشه که اصطلاحا به این فرایند سرهم بندی و نصب نرم افزارها و راه اندازی میگیم اسمبل سیستم.

بطور کلی این دو مورد زیاد تفاوتی باهم نداره اللخصوص برای سیستم های اداری (در مورد سیستم های گیم و رندر یکم اوضاع متفاوته) اما پیشنهاد ما به شما خرید سیستم آماده اداری هست تا در وقت و هزینه اتون به شدت صرفه جویی بشه.با توجه به اینک ما در ادارات و شرکت ها و فروشگاه ها مصرف خاصی از نظر منابع نداریم و نهایت برنامه هایی ک اجرا میکنیم برنامه های مدیریتی , اداری , ورد ,‌اکسل , فتوشاپ و برنامه هایی از این قبیل هست در نتیجه نیاز به سخت افزار قدرتمند و هزینه های سنگین نداریم و با کمترین هزینه میتونیم سیستم های مد نظرمون رو تهیه کنیم.

موقع خرید سیستم اداری مهم ترین نکته چیه؟

یادتون باشه هر مدل سیستمی از هرجایی با هرقیمتی خریداری میکنید چه بصورت آماده چه بصورت اسمبل شده , مهمترین نکته اینه که دارای مهلت تست و گارانتی باشه تا در صورت بروز مشکلات احتمالی دغدغه ای براتون ایجاد نشه.اگه فروشنده از دادن مهلت تست خودداری میکنه همونجا دوزاریتون بیفته که یه مشکلی وجود داره.

مدل های سیستم اداری آماده که در مجموعه فناورانه فروش میره همگی دارای مهلت تست 10 روزه و گارانتی 36 الی 60 ماهه هستند.

برای یه سیستم اداری برای پرسنل چه تجهیزاتی نیاز داریم؟

  1. کیس اداری
  2. مانیتور
  3. موس و کیبورد
  4. اسپیکر
  5. کابل های مورد نیاز
  6. فلش
  7. محافظ برق سیم کوتاه و سیم بلند

لازم به ذکر شما تو مجموعه اتون علاوه بر همه این موارد تجهیزاتی مثل پرینتر , دستگاه حضور و غیات , هدست و.... هم نیاز دارید که تمامی این محصولات رو میتونید با پایین ترین تعرفه بصورت اورجینال از فروشگاه فناورانه تهیه کنید.

  • معمولا ارزون ترین و بهترین مانیتورهای اداری موجود در بازار برندهای ال جی و بن کیو هستند اما این دلیل بر این نیست که برندهای دیگه خوب نباشند.
  • اگر دنبال موس و کیبورد با کیفیت خیلی بالا هستید که زیر دست پرسنل نابود نشن معمولا بهترین برند جنیوس هست اما برندهای خوب دیگه هم تو بازار کم نیس.
  • اسپیکرها و کابل و سایر لوازم جانبی در تمامی برندها معمولا از کیفیت قابل قبولی برخوردارند
  • پرینتر مهم ترین عضو یک شرکته و بهتره حتما از برند اچ پی یا کانن تهیه بشه فقط و حتی سراغ برندهایی مثل سامسونگ هم نرید.
  • اگر خواستید سیستم رو اسمبل کنید و کیس اماده نخرید از مادربردهای ایسوس استفاده کنید.
  • سی پی یو حتما اینتل باشه و سراغ ای ام دی نرید.
  • از قاب کیس های تسکو استفاده کنید ترجیحا یا گرین.
  • از رم های کینگستون استفاده کنید.
  • دی وی دی رایتر حتما ایسوس باشه.
  • بقیه قطعاتم زیاد مهم نیستن و میتونید از پرفروش ترین برندهای بازار استفاده کنید.

خدمات ویژه :

توجه داشته باشید که تمامی خدمات نرم افزاری اعم از نصب ویندوز , آفیس , فتوشاپ و سایر نرم افزارهای مورد نیازتون بصورت رایگان براتون انجام میشه...

همچنین چنانچه خریدتون بصورت سازمانی باشه ,‌هزینه های سرویس سالانه سیستم ها ازتون دریافت نمیشه و بصورت رایگان اینکار براتون در تمام مدت ضمانت انجام میشه...

برای خرید سیستم اداری آماده میتونید قبل از اقدامی از طریق تماس تلفنی یا مراجعه به واتس اپ و تلگرام مشاوره تخصصی رایگان دریافت کنید (09107588129) و سپس اقدام به خرید کنید.

یه چند تا نکته هم خدمتتون عرض کنم که شاید به کارتون بیاد : اگر چندین سیستم برای یک مجموعه میخواین حتما اقدام به تهیه کابل لن و پیاده سازی سیستم شبکه کنید تا هم کارمندها بتونند بین سیستم های همدیگه فایل رد و بدل کنند هم همه برای اتصال به اینترنت به یک مودم مرکزی متصل بشن هم برای گرفتن پرینت نیاز نباشه چندین پرینتر بخرید و همه سیستم های به یک یا چند پرینتر بصورت مشترک متصل باشند.

برای دیدن لیست موجودی ها و تعرفه های محصولات ما میتونید به سایت فناورانه به نشانی Www.fanavaraneh.com مراجعه کنید و همچنین برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه اسمبل یا خرید سیستم آماده , خرید هرگونه محصول و قطعه ای میتونید از طریق واتس اپ یا تلگرام به شماره 09107588129 مراجعه کنید.

ما در تمامی ایام سال و در تمامی ساعات شبانه روز مشتاقانه آماده ارائه پشتیبانی به شما عزیزان هستیم.