رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری در حوزه خدمات اجتماعی که وظیفه‌اش نبوده هم حتی به کمک دولت رفته ما در این زمینه نیز به غلط و با ناجوانمردی مورد سوال قرار گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در دویست‌وسی‌وششمین جلسه علنی شورا، در تذکر پیش از دستور خود، اظهار کرد:رهبر انقلاب بارها در بیاناتشان تاکید داشتند که از اقدامات انجام شده و برنامه‌های آینده باید به مردم گزارش داد، چراکه موجب امید و انگیزه در مردم می‌شود.

وی ادامه داد: ۳ سال از عمر شورای شهر گذشته و ۳۳۰ روز از عمر مدیریت شهری فعلی باقی مانده است، شهرداری تهران باید کارهایی که در حوزه‌های مختلف انجام داده است را به نحو مطلوب به اطلاع مردم برساند.

آخوندی گفت: در این دوره مدیریت شهری از همان ابتدا شاهد تخریب‌ها و دروغ‌هایی از سوی افرادی که در دوره قبل مسئولیت داشتند، بودیم و می‌توان گفت که بیشترین تخریب را نسبت به این شورا و مدیریت شهری منتشر کردند، متاسفانه افرادی که باید برای امنیت روانی مردم نیز اقدام کنند هم کاری نکردند. از عوامل همان افرادی که در ۴ سال گذشته نتوانستند کاری کنند در این دوره عملکرد مدیریت شهری را تخریب کردند و متاسفانه از درون هم بی سلیقگی داشتیم و به این تخریب‌ها ضریب داده شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بیان کرد: کارهای انجام شده در این دوره کارنامه همه ماست، بنده از مدیریت شهری می‌خواهم که اقدامات انجام شده را به گوش مردم برساند. هرچه قدر بگوییم کاری نشده است، مردم در شهر زندگی می‌کنند و قسمت‌هایی از اقدامات صورت گرفته را شاهد هستند. گاهی برخی اخبار و اطلاعاتی که دروغ است مانند قطع درختان در نقطه‌ای از شهر را بزرگنمایی کرده اما توسعه هزاران هکتار فضای سبز در شهر را نادیده گرفتند، بیش از هزار اتوبوس به شهر اضافه شده ‌و این روند ادامه دارد، که این اقدام با وجود مشکلات تولید در کشور دنبال می‌شود، اما در همین بخش هم اطلاعت غلط منتشر می شود.

وی ادامه داد: بعد از این ۳۳۰ هروز از ما سوال خواهد شد که در این مدت چه کردید، بنابراین شهرداری تهران موظف است درخصوص اقداماتی که در حوزه ساخت مترو، بزرگراه‌ها، تقاطع های غیرهمسطح، موضوعات مالی و … توضیح دهد چه کرده است. حتی شهرداری در حوزه‌هایی مانند آسیب‌های اجتماعی، مسکن‌ سازی و … به کمک دولت کرده است، امیدوارم در ادامه شهرداری به نحو مطلوب اقدامات در همه بخش ها را منتشر کند.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها