سدبیگی در آخرین اظهارنظرش اعلام کرده گاریدو به بازی او اعتقاد دارد و قصدش ماندن در پرسپولیس است اما با این حال او همچنان گزینه اول برای خروج از لیست پرسپولیس جهت پیوستن مهری به این تیم است.

به گزارش همشهری آنلاین این روزها در اطراف باشگاه پرسپولیس واسطه‌هایی دیده می‌شوند که وجهه چندان خوبی در فوتبال ایران ندارند و جالب است که همچنان مدیریت این باشگاه در مصاحبه‌های خود مدعی است که دست دلال‌ها را از باشگاهش کوتاه کرده است. همین واسطه‌ها که درواقع نقش عمده‌ای در انتقال خوان گاریدو در پرسپولیس داشته‌اند، آنقدر در این تیم قدرت پیدا کرده‌اند که برای جابه‌جایی بازیکن هم تصمیم می‌گیرند. نمونه بارز این مساله تحت فشار گذاشتن سینا اسدبیگی برای ترک پرسپولیس و انتقال سعید مهری به جمع سرخپوشان به جای وی است. از آنجا که پرسپولیس فقط یک جای خالی دارد، مهری فقط درصورت خروج یک بازیکن از لیست بزرگسالان است که می‌تواند سرخپوش شود. در همین زمینه هم حسین بادامکی در تماس با اسدبیگی خواستار جدایی او از جمع سرخپوشان شده است. اینکه بخواهیم فکر کنیم گاریدو از این ماجرا بی‌خبر است، اصلا این‌طور نیست؛ چراکه سرمربی اسپانیایی کاملا در جریان اتفاقاتی که در تیمش رخ می‌دهد قرار دارد. اما او فعلا ترجیح داده خودش مستقیم وارد این قضیه نشود و درواقع همه‌چیز را به واسطه‌های نزدیک به ایجنت ایرانی‌اش سپرده است.

اگرچه اسدبیگی در آخرین اظهارنظرش اعلام کرده گاریدو به بازی او اعتقاد دارد و قصدش ماندن در پرسپولیس است اما با این حال او همچنان گزینه اول برای خروج از لیست پرسپولیس جهت پیوستن مهری به این تیم است. در همین راستا اسدبیگی با چشمانی اشک‌بار مجبور شد پشت دروازه به تمرین اختصاصی بپردازد و این مساله با دلخوری همبازیان وی مواجه شد. آنها اعتقاد داشتند حق بازیکن بی‌حاشیه و متعصبی مثل اسدبیگی این نیست که چنین رفتاری با او شود و بهتر است حرمتش نگه داشته شود. با شرایط موجود احتمال اینکه اسدبیگی همین امروز و فردا قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده و راهی تیم دیگری شود زیاد است. ناگفته نماد باشگاه پرسپولیس به وی پیشنهاد تمدید قرارداد و انتقال قرضی به تیم دیگری را داده که او آن را رد کرده است.