تیم فوتبال الاهلی عربستان همچنان روی میزبانی دیدار آسیایی از پرسپولیس در ورزشگاه الجوهره اصرار دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، محل میزبانی تیم الاهلی جده از پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا به یک بحران جدی در فوتبال عربستان تبدیل شده است.

الاهلی در پی انتقادهای صورت گرفته از این تیم به خاطر اشتباهات اداری در معرفی ورزشگاه میزبانی از پرسپولیس اعلام کرد همچنان خواستار برگزاری این بازی در تاریخ ۲۶ شهریور در ورزشگاه الجوهره (شهر ورزشی ملک عبدالله) است.

از سوی دیگر میزبان عربستانی با یک مشکل جدی مواجه است، زیرا یک روز قبل از این بازی دیدار تیم‌های الاتحاد و الوحده در چارچوب لیگ حرفه‌ای این کشور در همین ورزشگاه باید برگزار شود. در حالی که طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا ورزشگاه باید ۴۸ ساعت قبل از برگزاری مسابقه در اختیار این سازمان قرار بگیرد و ۲۴ ساعت پس از پایان آن تحویل مقامات محلی خواهد شد.

حریف عربستانی پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام پیروی از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حرفه‌ای این کشور خاطرنشان کرد برای برگزاری بازی لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه الجوهره در راستای حفظ حقوق باشگاه و هوادارانش تأکید می‌کند.

در بخشی از بیانیه الاهلی درباره روند انتخاب ورزشگاه بازی با پرسپولیس آمده است: الاهلی در پی کسب صدور مجوز حرفه‌ای از سوی کمیته حرفه‌ای فدراسیون فوتبال عربستان و حضور در لیگ نخبگان آسیا ورزشگاه بازی با پرسپولیس را ۲۴ ساعت پس از دریافت برنامه بازی‌ها در تاریخ ۲۶ مرداد مشخص کرد. این در حالی بود که در این زمان سازمان لیگ حرفه‌ای عربستان برنامه بازی‌های هفته‌های سوم تا هشتم را اعلام نکرده بود.

منبع: تسنیم