قیمت خودرو امروز  در اغلب محصولات روند کاهشی به خود گرفته است. اما در این بین تعدادی از آنها با روند صعودی کار خود را آغاز کردند و مابقی محصولات در حالت سکون باقی ماندند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز دوشنبه‌ ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ روند ثابت ندارد. با این حال عمده تغییرات در بازار غالباً به صورت کاهشی گزارش می‌شوند، اما با این وجود تعداد معدودی از محصولات هم روند صعودی به خود گرفتند.

همچنین با توجه به نرخ دلار و وارد شدن آن به کانال ۵۹ هزار تومانی تاثیر خود را بر اغلب محصولات نمایان کرد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی امروز در اغلب محصولات نزولی گزارش می‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما در شمار محصولات محبوب شرکت ایران خودرو امروز با افت ۱۴ میلیون تومانی به قیمت ۷۵۵ میلیون تومانی خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس TU۵ از خودروی پر سروصدای و پر طرفدار ایران خودرو، از حرکت ایستاده و با همان نرخ ۸۷۴ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

تارا اتوماتیک V۲ و تمام هم‌نوعان آن روند کاهشی را تجربه کرده و امروز با افت هفت میلیون تومانی به قیمت ۸۸۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

سهند S از محصولات جدید شرکت سایپا محسوب می‌شود که امروز با افت یک میلیون تومانی در محدوده ۵۰۱ میلیون تومان باقی مانده و به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی طبق داده‌های اعلامی درهم شکسته و در تعدادی از آنها نزولی گزارش می‌شود.

اکستریم VX یکی از مدرن‌ترین محصولات مدیران خودرومحسوب می‌شود. این خودرو امروز با رشد ۳۰ میلیون تومانی به نرخ چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کی‌ام‌سی T۹ رده‌ای بالاتر از کی‌ام‌سی T۸ قرار گرفته که امروز با افت ۴۶ میلیون تومانی در بازار به قیمت دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ از دسته محصولات مونتاژی جذاب بهمن موتور امروز با افت ۲۰ میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.