در دیدار پرتغال مقابل اسکاتلند، یک هوادار مزاحم با هدف رسیدن به کریستیانو رونالدو وارد زمین شد و بازی را در لحظات حساس برای دقایقی متوقف کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، پرتغال با گل کریستیانو رونالدو در دقایق پایانی دیدار مقابل اسکاتلند، موفق به کسب سه امتیاز بازی شد و با شش امتیاز در صدر گروه اول قرار گرفت. در دل این اتفاق یک اتفاق تکراری اما جالب دیگر رخ داد که تصاویر آن سوژه عکاسان و خبرنگاران شده است.

مانند دیگر بازی‌های قبلی هدف این جیمی جامپ بدموقع که واکنش‌های زیادی را تاکنون به دنبال داشته است، فوق ستاره شماره هفت بود اما زمان خوبی را برای این کار انتخاب نکرده بود!

با توجه به اینکه رونالدو در اواخر دوران بازی‌اش قرار دارد، هواداران از کوچک‌ترین فرصتی استفاده خواهند کرد که خودشان را در زمین به او برسانند و یک یادگاری در حد یک سلفی با او ثبت کنند.

جیمی جامپ امشب موفق شد عکس‌های متفاوتی را در کنار رونالدو به ثبت برساند اما قطعاً آنها تصاویری نیستند که سال‌ها بعد او با افتخار تماشایشان کند و یا آنها را به نوه‌هایش نشان دهد، چرا که این هوادار با آن کارش باعث عصبانیت یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های فوتبال جهان شد!

رونالدو که به تازگی به رکورد ۹۰۰ گل در دنیای فوتبال رسیده است، بازی امشب را برای استراحت از روی نیمکت آغاز کرد. گل اسکات مک‌تامینی در دقیقه ۷ باعث شد که روبرتو مارتینز در بین دو نیمه، رونالدو را وارد ترکیب تیمش کند تا خط حمله را تقویت کند. برونو فرناندز گل مساوی را زد و سپس در دقیقه ۸۸ رونالدو کارش را به خوبی انجام داد و کامبک پرتغال را تکمیل کرد.

درحالی‌که بازی در لحظات پایانی با نتیجه ۲-۱ دنبال می‌شد و پرتغال در فاز هجومی بود، یک هوادار مزاحم وارد میدان شد و با حرکت به سمت رونالدو، او را وادار کرد مسیر خود را تغییر دهد. هدف این هوادار مثل جیمی جامپ‌های دیگر، رونالدو بود اما ناکام ماند. ابتدا نیروهای امنیتی خود را به این هوادار رساندند و اجازه پیشروی بیشتر را به او ندادند و سپس کریستیانو که موقعیت پرتغال را از دست‌رفته می‌دید، با عصبانیت از کنارش گذر کرد.

عصبانیت رونالدو در هنگام ورود این جیمی جامپ مورد توجه هواداران قرار گرفته است. پیش از این نیز در جریان یورو ۲۰۲۴ رونالدو از تعداد بالای جیمی جامپ در بازی‌های پرتغال ابراز نارضایتی کرده بود.

منبع: ورزش سه