حمید درخشان بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان اعتقاد دارد تیم ملی با رفع نقاط ضعفش در بازی با قرقیزستان می تواند مقابل امارات پیروز شود.

درخشان در گفت وگو با همشهری آنلاین با اشاره بازی روند بازی تیم ملی در بازی مقابل قرقیزستان تاکید کرد: تیم ملی خوب بازی نکرد و پر انتقاد بود. امیدوارم کادرفنی با آنالیز و رفع نقاط ضعف‌مان در این مسابقه با برنامه و تاکتیک بهتری در بازی فردا مقابل امارات ظاهر شود.

او در خصوص شرایط تیم ملی در بازی مقابل امارات تصریح کرد: ما مهره‌های خوبی داریم. مهره‌های ارزشمندی که می‌توانند کمک کنند به نتیجه گرفتن تیم ملی و فقط باید انسجام تیمی را حفظ کرد. ضمن اینکه نقاط ضعف مان در بازی با قرقیزستان را هم بایدرفع کنیم. در این صورت می توانیم برابر امارات فوتبال خوبی نمایش داده و برنده بازی شویم.

این کارشناس فوتبال کشورمان درباره اینکه در جریان بازی تیم ملی برابر قرقیزستان برخی هواداران علیه امیرقلعه‌نویی شعار دادند گفت: نه دیگر نباید این کار انجام شود. باید صبوری کنند. ان شاءالله با ارزیابی نقاط ضعف و قوت و رفع ضعف‌ها مشکلات تیم ملی حل می‌شود. امیرقلعه‌نویی مربی با تجربه‌ای است.

این مربی باسابقه فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا در تیم ملی جوانگرایی انجام شده است اینگونه پاسخ داد: هنوز به آنصورت جوانگرایی در تیم ملی اتفاق نیفتاده است. باید صبور باشیم الان وقت جوانگرایی نیست. رفته رفته باید این اتفاق بیفتد. در کل هم باید به این تیم ملی امیدوار باشیم و حمایت کنیم اما اگر در آخر نتوانست موفق باشد آن موقع می‌توان انتقاد کرد و بررسی‌ها فنی را انجام داد. اما الان جایی نیست که تخریب کنیم.

او ادامه داد: بازیکنان خوبی در تیم ملی داریم ان شاءالله با درایت کادرفنی می‌توانند نتایج خوبی را کسب کنند البته باید ضعف ها رفع شوند. انتظاری هم که از تیم ملی در جام جهانی داریم اینکه بازی خوب ارائه دهد. بازی که همه‌پسند باشد و خودشان هم لذت ببرند. سطح فنی‌مان باید ارتقا یابد. یعنی وقتی کارشناسان می‌بینند تایید کنند که تیم ملی خوب بازی می‌کند و کادرفنی تیم ملی را توسعه داده است.