نظامیان رژیم صهیونیستی چادرهای آوارگان در شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف حمله قرار دادند.

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های فلسطینی بامداد سه‌شنبه از جنایت جدید رژیم صهیونیستی در حمله به چادرهای آوارگان در شهر خان‌یونس و شهادت تعداد زیادی فلسطینی خبر دادند.

شبکه «الجزیره» در خبری فوری گزارش داد که در بمباران چادرهای آوارگان توسط اشغالگران در منطقه «المواصی» در غرب خان یونس، چندین فلسطینی به شهادت رسیده و تعداد زیادی مجروح شدند.

خبرنگار شبکه «المسیره» در نوار غزه نیز خبر داد که حداقل ۲۰ چادر آوارگان در منطقه المواصی هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفته‌اند.

خبرنگار المسیره در ادامه گفت که اشغالگران چادرهای آوارگان را با حداقل ۵ فروند موشک بمباران کردند و شدت انفجارها به حدی بود که گودال‌هایی بزرگ تا عمق ۹ متر ایجاد شد.

دقایقی بعد، منابع خبری و بیمارستانی فلسطینی اعلام کردند که حداقل ۱۴ نفر در این جنایت ددمنشانه صهیونیست‌های تروریست به شهادت رسیده‌اند.

در ادامه، اداره دفاع مدنی غزه ضمن توصیف این حملات به‌عنوان قتل عام، گفت که ۶۵ نفر از آوارگان فلسطینی جزو شهدا و مجروحین هستند.

در حالی که طبق گزارشات و آمارهای رسمی در این چادرها فقط آوارگان فلسطینی حضور داشتند، ارتش رژیم صهیونیستی اما در بیانیه‌ای مدعی شد که «مرکز فرماندهی حماس در خان‌یونس» را هدف قرار داده است.

دقایقی بعد شبکه الجزیره به نقل از اداره دفاع مدنی غزه گفت که در این جنایت صهیونیست‌ها، حداقل ۴۰ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۰ نفر مجروح شدند.

خبرنگار شبکه الجزیره نیز گزارش داد که جنگنده‌های اشغالگران چندین حمله به غرب بزرگراه رفح در جنوب نوار غزه انجام دادند.

از سوی دیگر، انفجار یک آپارتمان مسکونی در خیابان النفق در شهر غزه توسط رژیم صهیونیستی، ۵ شهید و مجروح برجای گذاشت.

منبع: فارس